Šéf Christian Horner po Velké ceně Británie prozradil, že sám musel Pierrovi Gaslymu nařídit, aby před sebe pustil Maxe Verstappena poté, co neodpovídal na sérii pokynů, aby tak učinil.
Holanďan se za svého týmového kolegu propadl během druhé zastávky v boxech krátce na to, co se po havárii Antonia Giovinazziho na dráze objevil safety-car. Po restartu byli piloti Red Bullu seřazeni za sebou s tím, že jim pneumatiky měly vydržet až do konce.
Závodní inženýr Gaslymu třikrát zopakoval, že by měl Verstappena ihned pustit před sebe, protože má jinou strategii. Francouz však odpověděl až na třetí pokus.
Max si mezitím stěžoval, že jej týmový kolega, který v Silverstone jezdil mnohem lépe než v předchozích závodech, zdržuje: "Jsem tady zaseknutý." Gasly jezdil za Sebastianem Vettelem, jenž mu ujížděl, Verstappen byl pod tlakem druhého vozu Ferrari Charlese Leclerca.
Radiokomunikace Red Bullu během GP Británie 2019Inženýr Gaslymu (začátek 26. kola): Nezapomeň, že jsme na odlišných strategiích. Nezdržuj Maxe, jsme na odlišných strategiích!Inženýr Gaslymu (rovinka Wellington): Neztrácej čas s Maxem, nech ho jet, pokud se o to pokusí, následuj jej za Vettelem.Inženýr Gaslymu (rovinka Wellington): Nezdržuj Maxe, Pierre. Nezdržuj Maxe.Gasly inženýrovi: Nezdržuji ho.Inženýr Gaslymu: Rozumím, rádio funguje.Horner Gaslymu: Pierre, tady je Christian, musíš pustit Maxe před sebe, jsi na jiné strategii!Inženýr Gaslymu: Díky, kámo.
Inženýři o problému informovali šéfa týmu, který Gaslymu jasně nařídil, aby Verstappena ihned pustil před sebe, což Pierre poté splnil, když zpomalil na rovince Hangar, což je v čase na kolo stálo přibližně 2 sekundy.
"Šlo o jinou strategii a my jsme si mysleli, že by to pro celkový obrázek mohlo být lepší. Možná jsme tam ztratili trochu času, mohlo to být trochu jiné, ale nebyl by to velký rozdíl. Jeli jsme odlišné strategie," komentoval Gasly.
Pilot Red Bullu byl přitom v podobné situaci už loni v Brazílii, kdy ho tehdy Toro Rosso opakovaně žádalo, aby před sebe pustil svého týmového kolegu Brendona Hartleyho, trvalo mu to však několik kol.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.
Zak Brown ostře reagoval na spekulace a označil je za „naprosto směšné“, když někdo naznačil, že by nechtěl Oscara Piastriho v McLarenu v roce 2023.
Oscar Piastri se vyjádřil k reakci médií a fanoušků po incidentu s Landem Norrisem v Singapuru a komentoval spekulace o preferencích McLarenu.
Mercedes potvrdil, že i pro sezónu 2026 zůstanou v týmu George Russell a Kimi Antonelli, přičemž Russell zároveň poskytl bližší informace o podmínkách své nové smlouvy.
Max Verstappen se vyjádřil k aktuální debatě kolem interního přístupu McLarenu a naznačil, že tým si současnou situaci do jisté míry způsobil sám.