SILVERSTONE - 2. TRÉNINK; Mercedes byl odpoledne v Británii nejrychlejší, Ferrari ale tentokrát ztrácelo jen 2 desetiny.
Stříbrné šípy si odpoledne v pohodě hlídaly přední místa, nejrychlejší čas nakonec na měkkých pneumatikách předvedl Bottas, jeho týmový kolega byl o 69 tisícin sekundy pomalejší.
Blustery conditions spiced up second practice at Silverstone...#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/rzkFvxDmLI
— Formula 1 (@F1) July 12, 2019Ferrari se vzchopilo, když porazilo Red Bull a obsadilo třetí a čtvrtou příčku. Rychlejší byl Leclerc, jenž na Bottase ztratil necelé dvě desetiny, Sebastianovi Vettelovi scházelo už přes 4 desetiny.
Pátá příčka patří dopolednímu hrdinovi Gaslymu, před druhý Red Bull Verstappena se na šestou příčku dokázal protlačit Norris s McLarenem. Do první desítky se vešel ještě Albon s Pérezem.
Not exactly a 'Friday Feeling' 😩#BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/e19q2aIv5a
— Formula 1 (@F1) July 12, 2019Dlouhé jízdy byly přerušeny 15 min před koncem poté, co Ricciardo zastavil v rychlých zatáčkách Maggots - Becketts. Grosjean měl opět smůlu, když kvůli úniku hydrauliky trčel 40 min v garáži, podobné problémy potrápily také Russela, jenž nečinně seděl více než hodinu.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.