Kimi Räikkönen připouští, že Sauber má dle jeho názoru vše potřebné k tomu, aby v roce 2019 postavil skvělé auto. Po svém návratu do týmu si monopost již otestoval.
Po svém druhém působení u Ferrari, které trvalo 5 let, míří Kimi Räikkönen do Sauberu, kde svoji kariéru v F1 v roce 2001 začínal. S monopostem Sauberu pro rok 2018 jezdil Kimi v rámci testů nových pneumatik Pirelli pro příští rok v Abu Dhabi minulý týden.
Ačkoliv Sauber se teď nachází spíše v jakési fázi přestavby po několika nepovedených letech, tak Räikkönen věří, že změny, které již stačil Fred Vasseur (šéf týmu) ve stáji provést ji staví do dobré pozice. Vasseur už udělal i pár změn v supermoderním sídle týmu ve švýcarském Hinwilu. Dnes je v St Petersburgu slavnostní ceremoniál FIA k zakončení sezony, Kimi Räikkönen před jeho startem řekl: "Jsem nadšený. Samozřejmě je to rozdílné, když v týmu jsem byl v minulosti, ale teď je tu spousta nových lidí."
"Všichni mají náčiní, mají skvělý větrný tunel a mají vše potřebné pro stavbu skvělého auta. Máme motor Ferrari, takže víme, co dostaneme. Nevidím jediný důvod, proč bychom nemohli odvést dobrou práci. Uvidíme příští rok. Pro mě bylo důležité řídit auto a vidět, jestli jsou tam nějaké věci, na které bychom se museli zaměřit, ale bylo to docela přímočaré," pokračuje Räikkönen.
I přes jasnou rozdílnost ve výkonnosti letošního Ferrari a Sauberu nebyla dle jeho vlastních slov zkušenost s letošním Sauberem nějak zvlášť odlišná od té s Ferrari SF71H. "Bylo to velmi podobné tomu, na co jsem zvyklý. Je to odlišné auto, vypadá trochu jinak. Ale abych byl upřímný, tak jsem neměl úplně odlišný pocit. Jen jsme testovali pneumatiky, takže jsme nenastavovali set-up, jen jsme prostě jezdili a sledovali, jaké to je. Na první zkušenost to bylo OK," zakončil Fin.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.