Bývalý testovací jezdec Force Indie Nicholas Latifi se přesunul k Williamsu, kde ve své roli oficiálního rezervního pilota odjede kromě několika testů rovněž šest pátečních tréninků před velkými cenami.
Třiadvacetiletý Kanaďan působil u Renaultu a letos u Force Indie jako testovací a vývojový jezdec. Zúčastnil se již pěti pátečních tréninků a další na své konto přidá příští rok, kdy bude u Williamsu podporovat závodní piloty Georgea Russella a Roberta Kubicu.
"Jsem nadšený tím, že jsem se mohl přidat jako rezervní pilot k Williamsu. Jde o fantastickou příležitost pokračovat ve svém vývoji v F1 a stavět na mých zkušenostech na dráze pomocí dalších tréninků, nováčkovských testů a testů pro Pirelli," uvádí Latifi, jenž bude trávit spoustu času na simulátoru v Grove a podporovat vývoj nového monopostu.
Devátý pilot letošního šampionátu Formule 2 kromě přislíbených šesti pátečních tréninků příští rok dostane také jeden den předsezónních testů v Barceloně, dva dny během sezónních testů a dva dny testů pro Pirelli. Svými výkony se bude snažit všem ukázat, že v F1 není jen díky penězům svého otce.
Jak mladého pilota hodnotí šéfka stáje Claire Williamsová? "Nicholas úspěšně závodil v juniorských formulích, má závodní minulost, kterou hledáme, je neuvěřitelně inteligentní a přemýšlivý. Nastoupí do prvních tréninků a několika testovacích dnů příští rok. Kromě toho bude pro tým pracovat na simulátoru. Jsme si jisti tím, že do týmu skvěle zapadne a těšíme se na spolupráci s ním v příští sezóně."
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.