Přestože pro letošní sezónu rozšířilo Pirelli svou škálu pneumatik o hyperměkkou směs s růžovým proužkem, úřadujícímu mistru světa to nestačí a chtěl by během závodů více zastávek. Většinu ze závodů totiž v současné době vyhrává právě jednozastávková strategie.
Lewis Hamilton, jenž už má letošní titul téměř v hrsti se snaží vyvíjet nátlak na výhradního dodavatele "černého zlata" ve Formuli 1, aby pro příští sezónu významně změkkčil svůj produkt.
"Na Pirelli jsem skutečně neustále naléhal, protože pneumatiky tady fungují skvěle, ale celá tato jednozastávková záležitost je prostě směšná," řekl Hamilton pro Autosport. "Takže příští rok očekávám, že budou tak o tři nebo čtyři - možná tři stupně měkkčí. Všechny (směsi) posunout tak, že bychom museli během závodu absolvovat alespoň dvě zastávky. Když přejdete na měkkčí směsi, bude to o trochu náročnější a bude přirozeně více přilnavosti."
"Jednoduše kdykokoli sem přijedeme, obzvlášť posledních pár let, jsou vozy rychlejší a rychlejší a to je neuvěřitelné. Tato trať - již takové tratě jako tyto nebudují. Je tam velmi málo místa pro výjezd mimo dráhu, malý dotek o trávu a jste ve zdi. Je to úplně na hraně, na limitu a v první části je to tak rychlé. Je to pravděpodobně jeden z mých oblíbených okruhů, ne-li favorit. Upřímně, všude jsem na hraně. Přirozeně jakmile se dostanete do třinácté zatáčky, je to jednodušší, po dlouhé rovince a 130R, odtamtud je to pro nás jednoduché. Ale první a druhý sektor je šílený. Je to ta nejlepší jízda po horské dráze, ten první sektor, jakou jsem kdy pocítil především ve voze Formule 1. Prostě miluji řízení víc než kdy jindy. Když vlezete do vozu, je to jednoduše to nejlepší. Je to opravdu tolik zábavy."
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.