Švýcarský tým po podpisu dvouleté smlouvy s Kimim Räikkönenem čeká na to, zda se ozve Ferrari s požadavkem posadit do závodního kokpitu příští rok Antonia Giovinazziho, jenž již druhý rok netrpělivě čeká na svou šanci.
Mezi Sauberem a Ferrari existuje (prostřednictvím dohody s dceřinou společností Alfa Romeo) dohoda, že má italský tým právo určit jednoho ze dvou jezdců - rozhodnout se musí do 15. října. Minulý rok dal šanci Charlesovi Leclercovi, jehož si nyní stáhl pod svá křídla do Maranella, učiní totéž i letos s Giovinazzim?
Podle některý pozorovatelů dohoda s Räikkönenem zavřela Giovinazzimu dveře, jenže smlouva byla podepsána nezávisle na existujících ustanoveních s Maranellem, Scuderia má proto stále možnost nominovat do Sauberu jednoho jezdce.
Giovinazzi už by moc rád závodil, a pokud by si ho Ferrari ponechalo i další rok jen pro práce na simulátoru, tak by tím zřejmě snížilo jeho atraktivitu. Je také otázkou, zda by pak mladý Ital raději neodešel závodit někam mimo F1.
Jedinou komplikací je Marcus Ericsson, jehož podporují současní majitelé Sauberu. Pokud by tam chtělo Ferrari prosadit Giovinazziho, pak by byl Švéd bez místa. Je ale možné, že projekt týmu dostane přednost před "projektem jezdce." I kdyby nepřišel Ital, pak by Ericsson mohl o své místo bojovat se Stoffelem Vandoornem, jež je nyní volný.
Belgičan má úzké vazby na šéfa týmu Frederica Vasseura, jenž mu šéfoval v GP v letech 2014 a 2015, zatímco jeho manažer Alessandro Alunni Bravi je u Sauberu ředitelem.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.