Švýcarský tým po podpisu dvouleté smlouvy s Kimim Räikkönenem čeká na to, zda se ozve Ferrari s požadavkem posadit do závodního kokpitu příští rok Antonia Giovinazziho, jenž již druhý rok netrpělivě čeká na svou šanci.
Mezi Sauberem a Ferrari existuje (prostřednictvím dohody s dceřinou společností Alfa Romeo) dohoda, že má italský tým právo určit jednoho ze dvou jezdců - rozhodnout se musí do 15. října. Minulý rok dal šanci Charlesovi Leclercovi, jehož si nyní stáhl pod svá křídla do Maranella, učiní totéž i letos s Giovinazzim?
Podle některý pozorovatelů dohoda s Räikkönenem zavřela Giovinazzimu dveře, jenže smlouva byla podepsána nezávisle na existujících ustanoveních s Maranellem, Scuderia má proto stále možnost nominovat do Sauberu jednoho jezdce.
Giovinazzi už by moc rád závodil, a pokud by si ho Ferrari ponechalo i další rok jen pro práce na simulátoru, tak by tím zřejmě snížilo jeho atraktivitu. Je také otázkou, zda by pak mladý Ital raději neodešel závodit někam mimo F1.
Jedinou komplikací je Marcus Ericsson, jehož podporují současní majitelé Sauberu. Pokud by tam chtělo Ferrari prosadit Giovinazziho, pak by byl Švéd bez místa. Je ale možné, že projekt týmu dostane přednost před "projektem jezdce." I kdyby nepřišel Ital, pak by Ericsson mohl o své místo bojovat se Stoffelem Vandoornem, jež je nyní volný.
Belgičan má úzké vazby na šéfa týmu Frederica Vasseura, jenž mu šéfoval v GP v letech 2014 a 2015, zatímco jeho manažer Alessandro Alunni Bravi je u Sauberu ředitelem.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.