Sébastien Buemi je dle zákulisních informací z Faenzy momentálně favoritem na místo závodního pilota Toro Rosso pro sezónu 2019.
Devětadvacetiletý Švýcar přitom za dceřinou stáj z Red Bullu v F1 jezdil v letech 2009 - 2011. V dalších letech na něj nezbylo místo, vedení místo něj dal přednost Jeanovi-Ericovi Vergnemu a Danielovi Ricciardovi. Buemi však dosáhl na titul ve vytrvalostním šampionátu WEC v roce 2014, pak triumfoval ve Formuli E a letos se dočkal vítězství společně s Fernandem Alonsem a s Kazukim Nakajimou v Le Mans.
Protože Toro Rosso opouští Pierre Gasly, jenž má u Red Bullu zastoupit Daniela Ricciarda mířícího k Renaultu, a Brendon Hartley podává neuspokojivé výkony, hledá stáj schopné piloty. Buemi dokonce již několikrát navštívil továrnu ve Faenze, kde podstoupil proces tvarování sedačky.
Bude tedy v F1 pro svého bývalého zaměstnavatele znovu závodit? "Neplánujeme jej letos využít," odpovídá šéf týmu Franz Tost s tím, že další rok "teď nekomentuje." Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ale přiznal, že s ním tento víkend v Singapuru bude jednat.
"Vím, že jsme teď s Buemim obnovili smlouvu jakožto se simulátorovým jezdcem pro příští rok. V Singapuru s ním máme naplánovanou schůzku. Ale v sobotu se musí vrátit k testování Formule E," popisuje Marko.
A co říká na to, že Hartley po sezóně v F1 skončí? "Všechno to je spekulace. Mnoho povyku pro nic. Buemi je rozhodně tématem, ale jeho smlouvy s ostatními sériemi a s Toyotou vždy stály v cestě jeho návratu," dodává odborný poradce Red Bullu.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.