Max Verstappen má dveře do Ferrari či Mercedesu podle Bernieho Ecclestonea zavřené, protože si jej jejich piloti číslo jedna po svém boku nepřejí.
Verstappen vlétl na scénu v roce 2015 a o rok později jako nejmladší vítěz v historii Formule 1 triumfoval s Red Bullem ve Velké ceně Španělska. Je považován za jednoho z největších talentů, loni podepsal s rakouským týmem lukrativní tříletou smlouvu, která vyprší na konci roku 2020.
Pak by mohl přestoupit k továrnímu Ferrari či Mercedesu, k tomu však podle Ecclestonea nedojde, protože Hamilton ani Vettel by jej nechtěli mít na druhé straně týmové garáže: "Nemyslím si, že by jej kterýkoliv mistr světa chtěl mít s týmu," uvádí v podcastu Nica Rosberga bývalý šéf F1.
"Bude mít větší práci s tím, aby získal místo ve [špičkovém] týmu, než měl Fernando [Alonso]. Nemyslím si, že by jej Ferrari či Mercedes vítal s otevřenou náručí," říká 87letý Ecclestone.
I přes skeptický postoj Rosberga k takovému názoru potvrzuje: "Řekněme to takto: netěšilo by vás, kdybyste byli v týmu - zapomeňte na světovou jedničku, ale předpokládejme, že jste špičkovým jezdcem v týmu - a někdo vám řekne: 'Kluk, který bude jezdit s druhým autem, je Verstappen.' To je jiný příběh. Sebastian by ho nechtěl, Lewis by ho nechtěl."
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.
Bezpečnost hraje v motorsportu klíčovou roli, přičemž FIA neustále hledá způsoby, jak zlepšit všechny její aspekty – od ochrany samotných závodníků přes bezpečí traťových maršálů až po maximální zabezpečení diváků.