Max Verstappen má dveře do Ferrari či Mercedesu podle Bernieho Ecclestonea zavřené, protože si jej jejich piloti číslo jedna po svém boku nepřejí.
Verstappen vlétl na scénu v roce 2015 a o rok později jako nejmladší vítěz v historii Formule 1 triumfoval s Red Bullem ve Velké ceně Španělska. Je považován za jednoho z největších talentů, loni podepsal s rakouským týmem lukrativní tříletou smlouvu, která vyprší na konci roku 2020.
Pak by mohl přestoupit k továrnímu Ferrari či Mercedesu, k tomu však podle Ecclestonea nedojde, protože Hamilton ani Vettel by jej nechtěli mít na druhé straně týmové garáže: "Nemyslím si, že by jej kterýkoliv mistr světa chtěl mít s týmu," uvádí v podcastu Nica Rosberga bývalý šéf F1.
"Bude mít větší práci s tím, aby získal místo ve [špičkovém] týmu, než měl Fernando [Alonso]. Nemyslím si, že by jej Ferrari či Mercedes vítal s otevřenou náručí," říká 87letý Ecclestone.
I přes skeptický postoj Rosberga k takovému názoru potvrzuje: "Řekněme to takto: netěšilo by vás, kdybyste byli v týmu - zapomeňte na světovou jedničku, ale předpokládejme, že jste špičkovým jezdcem v týmu - a někdo vám řekne: 'Kluk, který bude jezdit s druhým autem, je Verstappen.' To je jiný příběh. Sebastian by ho nechtěl, Lewis by ho nechtěl."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.