Stáj z Maranella sice nepotvrdila své jezdecké složení pro sezónu 2019, podle zákulisních informací je ale znovu ve hře Charles Leclerc, jenž by měl v kokpitu nahradit veterána Kimiho Räikkönena.
Mladého monackého jezdce podporoval zesnulý šéf Sergio Marchionne. Kormidlo Ferrari převzal Louis Camilleri, jenž je blízkým přítelem Räikkönena, jenž si přál vidět vzestup formy Fina. Chod závodního týmu Scuderie však nechává spíše na Mauriziovi Arrivabeneovi.
Dle zákulisních informací je ale rozhodnuto a Ferrari se přidrží původního plánu Marchionneho - tedy dostat do kokpitu příští rok za Sauber závodícího Leclerca, který se již s Camillerim seznámil.
"Přišli tady s novým šéfem FCA, aby mu představili celý tým, byla to dobrá příležitost. Ale šlo spíše jen o představení než o rozhovor o budoucnosti či cokoliv jiného. S panem Marchionnem jsem nikdy nebyl přímo v kontaktu, ale po celou dobu o mě hovořil hezky. Samozřejmě pozitivní komentáře byly vždy příjemné, ale neměl jsem s ním přímý kontakt," uvádí talentovaný Leclerc, jenž letos předvádí výborné výkony.
Poslední závody toho ale moc nepředvedl - v Maďarsku se dostal do kolize s jiným vozem hned v prvním kole, v Belgii jej společně s Alonsem sestřelil Hülkenberg a včera po dalším kontaktu ztrácel a dojel až dvanáctý.
"Nevím, jestli tito šéfové Ferrari jsou těmi, kdo učiní to rozhodnutí. Stále jsem mladý a mám před sebou spoustu závodů, v nichž se budu učit. Pokud bych tam přešel, tak by se mi splnil sen, ale není na mě určovat, zda jsem na to připravený či nikoliv. Znají mě perfektně.
Je těžké to nemít v hlavě, protože jde o můj sen už od dětství. Na druhou stranu se na to snažím myslet co nejméně, abych se soustředil na věci, jež se momentálně odehrávají," dodává Leclerc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.