Max Verstappen se zastal Sebastiana Vettela, který havaroval ve Velké ceně Německa, když v ní vedl. V šampionátu se tak propadl za Lewise Hamiltona z Mercedesu, totéž platí mezi konstruktéry pro jeho Ferrari.
Patnáct kol před cílem závodu na Hockenheimu Vettel probrzdil na stadionu na mokré trati a v zatáčce Sachskurve narazil do zdi. Tím zahodil 25 mistrovských bodů a nabídl prostor Hamiltonovi, jenž po startu ze 14. pozice zvítězil a v šampionátu nyní vede o 17 bodů. Chyba, která pilota Ferrari bude ještě dlouho mrzet.
Verstappen ale jeho náhlé zaváhání chápe, podle něj se to mohlo přihodit komukoliv: "Bylo to na trati velmi náročné. A obzvlášť v té zatáčce. I kdybyste zažili jen to nejdrobnější zablokování kol, tak hned vyjedete mimo. Byly to obtížné podmínky, takže se takové věci stávají."
Na Hockenheim se přihnal déšť, ale nebylo ho tolik, aby se piloti byli rychlejší na přechodných pneumatikách či pneumatikách do deště, navíc pršelo jen v jednom sektoru ze tří.
"Zkrátka se snažíte všude hledat přilnavost, ale nechcete moc riskovat, protože už máte nějaké body v kapse. Nechcete o ně přijít tím, že někde vyjedete mimo. Vypořádat se s tím rizikem je velmi náročné. Když jen na okamžik zablokujete kola, vyletíte z dráhy," popisuje Verstappen.
On sám si na chvíli vyzkoušel přechodné pneumatiky, ale o dvě kola později se vrátil na ultra-měkké slicky: "Nevyšlo nám to. Normálně se modlím za déšť, ale tentokrát mi nepomohl. Čtvrté místo bylo to nejlepší, co jsem mohl získat... Rozhodl jsem se zariskovat a nevyšlo to."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.