Dle nejnovějších zpráv si u McLarenu pohrávají s myšlenkou, že by se v případě konce kariéry Fernanda Alonsa pokusili získat Kimiho Räikkönena z Ferrari. Navíc se prý pomalu začíná houpat židle pod Stoffelem Vandoornem, kterého by mohl nahradit mladík Lando Norris.
Kimi Räikkönen by se mohl pro sezonu 2019 vrátit k McLarenu. Dle nejnovějších zpráv, se kterými přišla agentura 'Press Association Sport' je to jedna z variant v případě, že by se nespokojený Fernando Alonso rozhodl po sezoně ukončit kariéru v F1. Räikkönen by se tak vrátil ke svému někdejšímu zaměstnavateli, pro kterého jezdil už v letech 2002 až 2006.
Tyto spekulace se samozřejmě zakládají na faktu, že Alonsovi na konci sezony vyprší smlouva s McLarenem. Jeho kroky by mohly zamířit do IndyCars, kde McLaren zvažuje založení týmu. Cíl Španěla je samozřejmě jasný - vítězství v závodě Indy 500. Alonso by tak získal trojkorunu vítězství v F1 v Monaku, v Le Mans a v Indy 500. Pilot McLarenu totiž v půli června ve Francii triumfoval s Toyotou.
Pokud by tedy dvojnásobný mistr světa nechtěl v F1 od roku 2019 už závodit, tak by jej mohl zastoupit Kimi Räikkönen, kterému také na konci sezony vyprší smlouva. Zároveň se začalo spekulovat o tom, že by mohl skončit Stoffel Vandoorne, jež svými výkony za Alonsem zaostává. McLaren by pak mohl dát šanci svému mladíkovi, Lando Norrisovi. Vzhledem k malým zkušenostem Norrise by angažování zkušeného pilota dávalo smysl. Fin stále podává slušné výkony, což potvrdil v Le Castellet o uplynulém víkendu třetím místem. U Ferrari by místo něj do kokpitu usedl asi jeden z dvojice Charles Leclerc, který je mladíkem Ferrari, anebo Daniel Ricciardo.
Australana vůbec čeká sázka na nejistotu. V Red Bullu mu na konci roku končí smlouva a je velkou otázkou, jak moc konkurenceschopný příští rok s motory Honda Red Bull bude. Mohl by tedy zamířit do Ferrari anebo teoreticky i do McLarenu.
McLaren výrok agentury nechtěl komentovat: "Nesdělujeme informace o našem jezdeckém výběru". Zprávu tedy ve Wokingu ani nevyvrátili ani nepotvrdili.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.