Dle nejnovějších zpráv si u McLarenu pohrávají s myšlenkou, že by se v případě konce kariéry Fernanda Alonsa pokusili získat Kimiho Räikkönena z Ferrari. Navíc se prý pomalu začíná houpat židle pod Stoffelem Vandoornem, kterého by mohl nahradit mladík Lando Norris.
Kimi Räikkönen by se mohl pro sezonu 2019 vrátit k McLarenu. Dle nejnovějších zpráv, se kterými přišla agentura 'Press Association Sport' je to jedna z variant v případě, že by se nespokojený Fernando Alonso rozhodl po sezoně ukončit kariéru v F1. Räikkönen by se tak vrátil ke svému někdejšímu zaměstnavateli, pro kterého jezdil už v letech 2002 až 2006.
Tyto spekulace se samozřejmě zakládají na faktu, že Alonsovi na konci sezony vyprší smlouva s McLarenem. Jeho kroky by mohly zamířit do IndyCars, kde McLaren zvažuje založení týmu. Cíl Španěla je samozřejmě jasný - vítězství v závodě Indy 500. Alonso by tak získal trojkorunu vítězství v F1 v Monaku, v Le Mans a v Indy 500. Pilot McLarenu totiž v půli června ve Francii triumfoval s Toyotou.
Pokud by tedy dvojnásobný mistr světa nechtěl v F1 od roku 2019 už závodit, tak by jej mohl zastoupit Kimi Räikkönen, kterému také na konci sezony vyprší smlouva. Zároveň se začalo spekulovat o tom, že by mohl skončit Stoffel Vandoorne, jež svými výkony za Alonsem zaostává. McLaren by pak mohl dát šanci svému mladíkovi, Lando Norrisovi. Vzhledem k malým zkušenostem Norrise by angažování zkušeného pilota dávalo smysl. Fin stále podává slušné výkony, což potvrdil v Le Castellet o uplynulém víkendu třetím místem. U Ferrari by místo něj do kokpitu usedl asi jeden z dvojice Charles Leclerc, který je mladíkem Ferrari, anebo Daniel Ricciardo.
Australana vůbec čeká sázka na nejistotu. V Red Bullu mu na konci roku končí smlouva a je velkou otázkou, jak moc konkurenceschopný příští rok s motory Honda Red Bull bude. Mohl by tedy zamířit do Ferrari anebo teoreticky i do McLarenu.
McLaren výrok agentury nechtěl komentovat: "Nesdělujeme informace o našem jezdeckém výběru". Zprávu tedy ve Wokingu ani nevyvrátili ani nepotvrdili.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.