Tovární tým Toyoty rázně popřel spekulaci, že by se s nimi mohl příští rok vrátit Kimi Räikkönen do World Rally Championship. Fin aktuálně působí jako pilot Ferrari v F1.
Fin už zkušenosti s WRC má, když v letech 2010 a 2011 po svém odchodu z týmu Ferrari v F1 na konci sezony 2009 ve WRC působil. V roce 2010 se zúčastnil kompletní sezony v juniorském týmu Citroënu, v dalším roce se účastnil vybraných soutěží s vlastním Ice 1 Racing. Pak se ale vrátil do F1 s týmem Lotus a teď už pátým rokem znovu působí u týmu Ferrari. V minulosti však Räikkönen několikrát přiznal, že by jej možný návrat do rally lákal.
Když byl Kimi Räikkönen zkraje roku britským F1 Racingem dotázán, jestli by jej nelákalo se někdy v budoucnu vrátit do WRC, tak odpověděl: "Možná pár závodů. Pro zábavu. Alespoň v to doufám." Finská média ale v pátek přišla s informací, kterou měla říct samotná Mia Miettinen - výkonná vice-prezidentka Tommi Mäkinen Racing, který se stará o program Toyoty ve WRC - a dle které by značka měla mít zájem nasadit vůz pro Räikkönena, pokud by ukončil svoje angažmá v F1. "Kimi by mohl být dobrou možností pro Toyotu, ale musí se rozhodnout, jestli bude pokračovat ve své kariéře v F1," řekla dle finských médií Mia Miettinen.
Výkonný ředitel Toyoty, Kaj Lindström, který byl navigátorem Räikkönena v letech 2010 a 2011 ale Autosportu řekl, že nejsou žádné diskuze mezi Finem a týmem. "Toto je poprvé, co o tom slyším. Je jasné, že kdyby se něco takového mělo stát, tak bych byl tím prvním, kdo by o tom slyšel od Tommiho [Mäkinena, šéfa týmu] nebo od něj [Räikkönena]. Pro mě je to čistá spekulace."
Jen pro pořádek dodejme, že celý tovární tým Toyoty ve WRC je tak trochu finskou záležitostí, když sídlí v centrálním Finsku, šéfuje mu Fin a čtyřnásobný mistr světa, Tommi Mäkinen. Jezdeckou sestavu týmu tvoří dva Finové, Jari-Matti Latvala a Esapekka Lappi, a třetím do party je Estonec Ott Tänak. Když Räikkönen jezdil ve WRC, tak zajel nejlépe v Turecku 2010, kde byl pátý.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.