Esteban Ocon je se 186 cm nejvyšším jezdcem současné Formule 1, což mu občas činí potíže. I když není tím nejtěžším, tak jej změna pravidel pro příští rok potěšila.
Od příštího roku bude v F1 stanovena minimální hmotnost pro jezdce ve výši 80 kg. Kdo bude lehčí, tomu bude přidáno závaží. Těžší piloti byli doposud v nevýhodě, každých 10 kg navíc totiž v F1 představuje kolem 0,35 s na kolo (v závislosti na okruhu). Esteban Ocon v rozhovoru vyjádřil spokojenost s úpravou pravidel a prozradil, jaké potíže má se svou výškou.
Zamlouvá se ti změna pravidel pro rok 2019 týkající se hmotnosti?Esteban Ocon: Je to dobré. Já jsem nejvyšší. Nejsem ale nejtěžší, tam mám stále odstup. Bude to fajn mít v této oblasti mnohem více prostoru.
Měl jsi s tím ve své kariéře problém?EO: S výškou? Ano. Nikdy jsem nebyl těžký, vždy jsem patřil mezi ty lehčí. Ale s výškou jsem měl problémy ve Formuli Renault, v GP2. Proto jsem taky šel do DTM, jelikož auto bylo docela malé a jsem se do něj moc nedokázal vlézt.
Je pravda, že jsi měl problém se vlézt do simulátoru Mercedesu?EO: Jo. Taky do auta Mercedesu, abych byl upřímný. Nebylo to moc pohodlné, ale nakonec jsme to vyřešili. V simulátoru jsme to vylepšili, ale v reálném voze to je s nalezením místa vždycky těžší. Je to spíše o nohách - mám dlouhé nohy, s tím je větší problém.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.