Sebastian Vettel začal závodit za tým Ferrari v roce 2015, Kimi Raikkonen se do Maranella vrátil po své přestávce o rok dříve. Ale zatímco německý pilot získal 10 vítězství, Fin ani jedno.
"Myslím si, že jedna věc je, dívat se na výsledky a druhá, když se na věc podíváte trochu hlouběji," uvedl na dotaz Autosportu k výrazně lepším letošním výkonům Raikkonena Vettel. "Letos je to neuvěřitelně těsné. Abych pravdu řekl, většinu pátků byl lepší. Tu a tam jsem měl problémy s porozuměním chování auta, ale znáte ho, jeho silnou stránku, on je neskutečně talentovaný a schopný si s problémy poradit."
Podle Vettela je proto obraz Raikkonena jako pomalejšího a méně konkurenceschopného pilota, získaný v minulých letech, poněkud deformovaný. "Rozhodně to nebylo tak jednostranné, jak to podle výsledků může vypadat."
Autosport se zeptal také Raikkonena na letošní první závody, ve kterých měl dost smůly a zůstal výsledkově opět ve stínu týmového kolegy. "Počítají se výsledky, ostatní není důležité. Nezáleží na tom, jestli si lidé myslí, že jste pomalý. Vím, co děláme."
Finský pilot nespoléhá na štěstí, věří, že člověk dostane to, co si zaslouží. Pro něj je důležité to, že je rychlý a věří tomu, že když se věci dobře vyvinou, je schopný znovu vítězit.
"Jsme dobrá dvojice, vyrovnaná a není mezi námi žádný problém," dodal ještě Vettel.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.