Sebastian Vettel začal závodit za tým Ferrari v roce 2015, Kimi Raikkonen se do Maranella vrátil po své přestávce o rok dříve. Ale zatímco německý pilot získal 10 vítězství, Fin ani jedno.
"Myslím si, že jedna věc je, dívat se na výsledky a druhá, když se na věc podíváte trochu hlouběji," uvedl na dotaz Autosportu k výrazně lepším letošním výkonům Raikkonena Vettel. "Letos je to neuvěřitelně těsné. Abych pravdu řekl, většinu pátků byl lepší. Tu a tam jsem měl problémy s porozuměním chování auta, ale znáte ho, jeho silnou stránku, on je neskutečně talentovaný a schopný si s problémy poradit."
Podle Vettela je proto obraz Raikkonena jako pomalejšího a méně konkurenceschopného pilota, získaný v minulých letech, poněkud deformovaný. "Rozhodně to nebylo tak jednostranné, jak to podle výsledků může vypadat."
Autosport se zeptal také Raikkonena na letošní první závody, ve kterých měl dost smůly a zůstal výsledkově opět ve stínu týmového kolegy. "Počítají se výsledky, ostatní není důležité. Nezáleží na tom, jestli si lidé myslí, že jste pomalý. Vím, co děláme."
Finský pilot nespoléhá na štěstí, věří, že člověk dostane to, co si zaslouží. Pro něj je důležité to, že je rychlý a věří tomu, že když se věci dobře vyvinou, je schopný znovu vítězit.
"Jsme dobrá dvojice, vyrovnaná a není mezi námi žádný problém," dodal ještě Vettel.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.