Kimi Räikkönen po povedeném úvodu sezony věří, že rozložení sil v F1 by se mohlo měnit mezi každým ze závodem.
Ferrari vyhrálo zásluhou Sebastiana Vettela úvodní dva závody sezony, v tom třetím využil chytře nastalou situaci Red Bull a vítězství si tak mohl připsat Daniel Ricciardo. To znamená, že oba dva týmy, které byly hlavními konkurenty Mercedesu v posledních 4 letech už v roce 2018 vyhrály. Lewis Hamilton na Mercedesu byl přitom měřítkem v úvodním podniku v Austrálii, pak ale jeho tým chyboval při safety car fázi a z vítězství se tak radovalo Ferrari. Vettel navíc dokázal získat pole positions jak Bahrajnu tak i v Číně.
Dle Kimiho Räikkönena bylo velmi těžké předpovídat, jakou má kdo formu. "Pokud se kohokoliv zeptáte, tak je docela těžké vám dát odpověď. Myslím, že hodně z konečných výsledků [v Číně] záleželo na tom, jestli jste měli lepší gumy než ostatní, když jste se mohli vyrovnat ostatním. Samozřejmě je to velkou součástí hry a udělalo to velký rozdíl, stejně jako to udělal safety car. Čistá rychlost, když měl každý v závodě stejné gumy... to je těžké, velmi těžké říci. Myslím, že takto je to hezké pro každého na sledování, protože nikdo opravdu neví."
"Každý by rád věděl, ale nikdo opravdu neví, protože se to mění závod od závodu a malý rozdíl pak dělá velký rozdíl v konečných výsledcích. Musíte si jen počkat a uvidíte. Může se to měnit závod od závodu a také v závislosti na tom, kdo jede na jakých gumách." Ferrari a Mercedes v prvních dvou závodech ukázaly svoji rychlost jak v kvalifikacích tak i závodech, ale nad rychlostí Red Bull se dá spekulovat, protože zažily komplikované dva úvodní závody.
V Austrálii dostal Ricciardo penalizaci na roštu a Verstappen měl náročný závod. V Bahrajnu pak Ricciardo musel kvůli technickým problémům úložiště energie Renaultu vzdát už na začátku závodu ve druhém kole a Verstappen kolidoval s Lewisem Hamiltonem. Ricciardo tak souhlasí s Hamiltonem, že opravdovou rychlost Red Bullů stále neznáme.
"Je stále těžké říci, byli jsme opravdu rychlí na měkkých gumách, ale tou dobou byli všichni na středních. Na začátku závodu jsme na ultra-měkkých dokázali držet tempo s Kimim a Lewisem, ale oni byli na měkkých. Opravdu jsme neměli dobré srovnání. Co se časů týče, tak konce závodů v Melbourne a v Číně byly velmi silné. V úvodních kolech, kdy jsou auta stále díky palivu těžká, bychom se mohli zlepšit. Nejsme daleko, ale stále jsou oblasti, kde bychom mohli být silnější," dodává Daniel Ricciardo.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.