Kimi Räikkönen po povedeném úvodu sezony věří, že rozložení sil v F1 by se mohlo měnit mezi každým ze závodem.
Ferrari vyhrálo zásluhou Sebastiana Vettela úvodní dva závody sezony, v tom třetím využil chytře nastalou situaci Red Bull a vítězství si tak mohl připsat Daniel Ricciardo. To znamená, že oba dva týmy, které byly hlavními konkurenty Mercedesu v posledních 4 letech už v roce 2018 vyhrály. Lewis Hamilton na Mercedesu byl přitom měřítkem v úvodním podniku v Austrálii, pak ale jeho tým chyboval při safety car fázi a z vítězství se tak radovalo Ferrari. Vettel navíc dokázal získat pole positions jak Bahrajnu tak i v Číně.
Dle Kimiho Räikkönena bylo velmi těžké předpovídat, jakou má kdo formu. "Pokud se kohokoliv zeptáte, tak je docela těžké vám dát odpověď. Myslím, že hodně z konečných výsledků [v Číně] záleželo na tom, jestli jste měli lepší gumy než ostatní, když jste se mohli vyrovnat ostatním. Samozřejmě je to velkou součástí hry a udělalo to velký rozdíl, stejně jako to udělal safety car. Čistá rychlost, když měl každý v závodě stejné gumy... to je těžké, velmi těžké říci. Myslím, že takto je to hezké pro každého na sledování, protože nikdo opravdu neví."
"Každý by rád věděl, ale nikdo opravdu neví, protože se to mění závod od závodu a malý rozdíl pak dělá velký rozdíl v konečných výsledcích. Musíte si jen počkat a uvidíte. Může se to měnit závod od závodu a také v závislosti na tom, kdo jede na jakých gumách." Ferrari a Mercedes v prvních dvou závodech ukázaly svoji rychlost jak v kvalifikacích tak i závodech, ale nad rychlostí Red Bull se dá spekulovat, protože zažily komplikované dva úvodní závody.
V Austrálii dostal Ricciardo penalizaci na roštu a Verstappen měl náročný závod. V Bahrajnu pak Ricciardo musel kvůli technickým problémům úložiště energie Renaultu vzdát už na začátku závodu ve druhém kole a Verstappen kolidoval s Lewisem Hamiltonem. Ricciardo tak souhlasí s Hamiltonem, že opravdovou rychlost Red Bullů stále neznáme.
"Je stále těžké říci, byli jsme opravdu rychlí na měkkých gumách, ale tou dobou byli všichni na středních. Na začátku závodu jsme na ultra-měkkých dokázali držet tempo s Kimim a Lewisem, ale oni byli na měkkých. Opravdu jsme neměli dobré srovnání. Co se časů týče, tak konce závodů v Melbourne a v Číně byly velmi silné. V úvodních kolech, kdy jsou auta stále díky palivu těžká, bychom se mohli zlepšit. Nejsme daleko, ale stále jsou oblasti, kde bychom mohli být silnější," dodává Daniel Ricciardo.
Kimi Räikkönen sedm let po svém mistrovském titulu v roce 2007 už není jen jezdcem, ale stal se šéfem týmu, který dokázal vyhrát mistrovství světa.
Felipe Massa se před Nejvyšším soudem v Londýně domáhá spravedlnosti za ztracený titul z roku 2008, kdy podle něj FIA a Bernie Ecclestone přehlédli skandál „Crashgate“.
Isack Hadjar zažil divoký start ve Formuli 1, od kolize ještě před startem v Austrálii až po pódiové umístění v Nizozemsku. Mladý Francouz ukázal, že se rychle učí a dokáže konkurovat nejlepším. V posledních dnech se proto hodně spekuluje o jeho přestupu k Red Bullu.
Carlos Sainz získal třetí místo v ázerbájdžánské Grand Prix a připsal si první pódiový úspěch s Williamsem. Jeho nástupce u Ferrari, Lewis Hamilton, zatím s novou stájí podobného výsledku nedosáhl.
V Baku dosáhli mladí jezdci Red Bullu výborného výsledku, když Liam Lawson dojel pátý těsně před Yukim Tsunodou. Racing Bulls díky tomu poskočili na šesté místo v Poháru konstruktérů a ukázali rostoucí formu i potenciál svých mladých jezdců.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.