Red Bull má sice ambice bojovat o vítězství v závodech, podle Lewise Hamiltona však na jeho Mercedes či konkurenční Ferrari stále nemá. V předsezónních testech se zdálo, že na tom bude lépe. Poté hodnotí první dva závody letošního ročníku, ve kterých jim vždy něco scházelo.
Red Bull si po silném zakončení loňského ročníku s nejlepším šasi letos dělal velké naděje, v Bahrajnu však skončil s oběma vozy hned ve 2. kole, ačkoliv jeho šéf Christian Horner je názoru, že mohli bojovat o vítězství.
"Ten tým má potenciál vyhrávat závody. V testech se zdáli být mnohem rychlejší než v posledních dvou závodech. Ale zatím nefungují na stejné úrovni jako Ferrari či Mercedes. Ferrari je téměř bezchybné, a my na tom pracujeme," říká Hamilton.
V Číně tento víkend je podle něj favoritem Ferrari, zástupci z Maranella ukazují pro změnu na Mercedes. "Tento víkend budou těžko k poražení, je tady ta nejdelší rovinka, proto očekávám, že budou velmi, velmi rychlí. Pro nás by mělo jít o dobrou trať, ale bude to mnohem těsnější, než si myslíte," pokračuje úřadující šampion F1.
Poté se vrací k úvodnímu závodu, který ovlivnil virtuální safety car a chyba v jejich softwaru: "Nemyslím si, že by Ferrari odvedlo v Austrálii lepší práci, to by nebylo fér, protože jsme je po celý víkend překonávali. Šlo pouze o jednu drobnou věc, která to převážila na jejich stranu, někdy máte zkrátka štěstí."
"To byl pro ně hodně šťastný scénář, ale využili ho. Další závod odvedli svou práci, ale ne tu kompletní, protože před námi skončili jen s jedním autem. V Austrálii jsme rozehráli naši áčkovou hru, ale nedokončili jsme ji. Minulý víkend jsme podávali dobré výkony, ale kvůli penalizaci jsme se dostali do úzkých. Ferrari nás tam celý víkend předčilo.. je to jako se stolem, který má čtyři nohy - pokud mu dvě chybí, převrátí se," dodává Hamilton, jenž zajel v prvním tréninku nejrychlejší čas.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.