Šéf Red Bullu Christian Horner stejně jako komisaři usuzuje, že v případě postartovní kolize mezi Lewisem Hamiltonem a Maxem Verstappenem šlo o závodní incident, byť na něj více doplatil jeho jezdec, jenž kvůli defektu a následnému poškození vozu musel ze závodu odstoupit, zatímco pilot Mercedesu si dojel pro bronz.
Verstappen po svém odstoupení uvedl, že by komisaři měli Hamiltona potrestat za to, jak mu při jeho manévru prořízl pneumatik. Ten si zase stěžoval na mladého jezdce Red Bull, protože mu nenechal dostatek místa, a po závodě jej označil za idiota.
Max svého šéfa tentokrát zastání nenašel: "Šlo o závodní incident. To je podle mě to, o čem je závodění. Max za ním získal rychlost, čekal jej odvážný manévr. Většinu z něj zvládl. Lewis měl štěstí, že nepřišel o své přední křídlo," popisuje incident Horner.
"Komisaři nakonec učinili to správné rozhodnutí, když usoudili, že šlo o závodní incident, pokud to tak budou dělat konzistentně po celý rok. Lewis měl štěstí, že nepřišel k žádnému poškození či narušení... o zatáčku přišel a v takové chvíli se jí musíte v určitý okamžik vzdát," pokračuje šéf Red Bullu.
Verstappen dojel k mechanikům s defektem, ale při jízdě s roztrhanou pneumatikou jeho monopost přišel k dalšímu poškození, proto mechanikům nezbylo nic jiného, než jej zatlačit do boxů.
"Budeme se na to ještě muset podívat, ale začínal ztrácet tlak hydrauliky a hnací hřídele takový úhel moc nemají rády. Pro auto jde o nezdravý postoj. Pokud by musel ujet jen půl kola... faktem je, že takto musel odjet téměř 5 kilometrů, to pak nikdy nevypadá dobře," dodává Horner.
Ředitel závodu Charlie Whiting potvrdil, že se komisaři incident povšimli, ale podle nich nebylo nutné jej prošetřovat. Hamilton pak předvedl výborný výkon a nakonec to po startu z 9. místa dotáhl až na pódium.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.