Claire Williamsová varuje fanoušky, aby z časů dosažených v předsezónních testech neusuzovali, že je Robert Kubica rychlejší než Lance Stroll či Sergej Sirotkin.
Když se Kubica střídal ve voze se závodními piloty Williamsu, tak byl v daný den vždy rychlejší. Někteří se proto obávají, že britský tým nebude mít na startovním roštu v Austrálii tu nejrychlejší sestavu a že dal přednost penězům před skutečnou výkonností. To ale šéfka týmu popírá.
Co podle ní vypovídají o rychlosti jezdců časy z Barcelony? "Podle mě hovoří o tom, že šlo o velmi náročný testovací plán, nejen kvůli počasí. Lidé mohou vyjet na měkkých pneumatikách za perfektních podmínek, jiní piloti takovou možnost mít nemusí, protože počasí tak skvělé nebylo nebo jsme se rozhodli pro jiný směr nastavení, který není nezbytně optimální."
"Takže si nemyslím, že byste to mohli posoudit, ne do úrovně takových detailů," pokračuje Williamsová s tím, že si jezdce dostatečně prověřili již na konci minulého roku v Abú Zabí při "zřejmě tom nejrozsáhlejším hodnocení, které kdy uskutečnili, pokud jde o zvážení naší jezdecké sestavy."
K časům z Barcelony uvádí: "Myslím, že se můžete podívat na výsledky a říct: 'Wau, Mercedes je na špici.' To by bylo zřejmě správně. Ale když se na to podíváte a snažíte se během testů porovnat jezdce jednoho týmu, tak vlastně nevíte, s jakým programem inženýři jedou. A pokud nevezmete do úvahy počasí na dráze a to, kdy zajíždějí svá kola...
Podle mě to je velmi těžké tam sedět a říct: 'Udělal Williams potenciálně špatné rozhodnutí, protože rezervní pilot zajel nejrychlejší kolo?' Ne, nemyslím si, že by to bylo správné," dodává šéfka britského týmu.
A co řekl na otázku, zda je Robert Kubica rychlejší než Sergej Sirotkin či Lance Stroll, technický ředitel Williamsu Paddy Lowe "Nechci na to odpovídat. Podle mě to jednoduše není hodné odpovědi."
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce