Lewis Hamilton by neměl problém s budoucím zaměstnáním, pokud by se nedohodl s Mercedesem na pokračování spolupráce. Zpět by jej bral i McLaren, u kterého kdysi začínal.
V britském týmu se v roce 2007 objevil po boku Fernanda Alonsa a v roce 2008 s ním vyhrál svůj první mistrovský titul. "Byl by skvělý pro každý tým, který by ho získal. Lewis tady má skvělou historii a vůči akcionářům je velmi přátelský. Je neuvěřitelným jezdcem. Není v boxové uličce týmu, který by neměl zájem o to, aby pro něj Lewis jezdil - včetně nás," potvrzuje ředitel McLarenu Zak Brown při rozhovoru s novináři.
Podle něj je Lewis nyní na vrcholu své kariéry. "My jsme spokojeni s piloty, které máme, ale v F1 nikdy nevíte. Pokud by se něco stalo, co by jednoho či oba z nich vyřadilo ze hry, pak bychom někoho jako je Lewis samozřejmě brali."
Nevadil by ale Alonsovi, který s ním z minulosti, kdy tým vedl Ron Dennis, nemá ty nejlepší zkušenosti? "Fernando by závodil s kýmkoliv. Nikdy jsem s Fernandem nemluvil o nikom jiném, pouze o něm. On by dokázal mít za svého týmového kolegu kohokoliv."
Oceňuje práci sportovního ředitele Mercedesu Tota Wolffa, jenž má své piloty pod kontrolou: "Skvělí šampioni se těžko zvládají. Musíte je dostat do správného rozpoložení mysli a zdá se, že Lewis je někým, koho musíte správně vést. Ale Toto odvádí dobrou práci v tom, že z něj dostává výkony."
Wolff ale nedávno naznačil, že jejich záměrem je prodloužit kontrakt s Hamiltonem, jenž s podpisem zatím otálí: "Lewis se stal tak důležitým pilířem uvnitř týmu, že není pochyb o dalším vzájemném pokračování. Rozhovory probíhají ve velmi pozitivním myšlenkovém rozpoložení a je pouze otázkou času, než to zpečetíme a ten papír podepíšeme."
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.