Finský pilot Ferrari se přidal na sociální sítě. Včera si založil instagramový účet.
Kimi Räikkönen je proslulý svým stoickým klidem a osobitým přístupem k médiím. U spousty jezdců by takovéto PR nefungovalo, osmatřicetiletý Fin se ale díky svým hláškám stal legendou a nyní je fanoušci budou moci konzumovat z první ruky. Iceman si totiž 28. prosince založil Instagram.
Během hodiny pilot Ferrari nastřádal před 80 000 fanoušků. V době psaní tohoto článku jich má něco přes 158 000. Jako první příspěvek Kimi uveřejnil krátké video: "Ahoj všichni, tentokrát nevím, co dělám, ale uvidíme, jak to dopadne. Tohle je můj Instagram, tak mě můžete sledovat," prohlásil pilot.
This time I don’t know what I’m doing. #Kimi7
Nabízí se otázka, zda se jedná o vlastní iniciativu či nařízení ze strany stáje. Oba současní piloti italského Ferrari byli až do teď naprosto nečinnými v oblasti sociálních sítí. Například Lewis Hamilton se může těšit podpoře miliónů fanoušků, což je zajímavé hlavně pro sponzory. Polepy na autech v dnešní době nejsou jedinou cestou jak oslovit.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.