Zakladatel společnosti Virgin a stejnojmenné stáje promluvil o budoucnosti Formule E.
Miliardář Richard Branson, jenž v letech 2010 a 2011 měl svůj tým Virgin Racing (předchůdce Manoru) v královně motorsportu, v současné době působí v progresivní sérii monopostů na elektrický pohon, Formuli E. A právě tyto závody jsou dle úspěšného podnikatele budoucností.
"Formule E dokázala upozornit na problémy, jakými jsou třeba klimatické změny. Jsme v pozici, kdy nabádáme jak fanoušky, tak vládní úředníky k tomu, aby se o tuto problematiku zajímali. Týmy na této oblasti tvrdě pracují, aby pomohly splnit cíle Pařížské dohody. Je to prostě skvělá platforma, díky které můžeme ukázat nové technologie ze světa elektromobilů. Navíc ukazujeme, že auta na elektrický pohon nejsou pomalá a nudná, jsou cool a zábavná," hodnotí přínos Formule E pro čínský The Post britský podnikatel.
Jak vidí Branson budoucnost šampionátu? "Je to šíleně zábavné. Šampionát se rychle rozrůstá, každým rokem přinášíme novinky. Dovolím si předpovědět, že během 10 let bude Formule E před Formulí 1, pokud budou pokračovat v současném pojetí."
"Mělo by to tak být. Ve světě by měly jezdit ekologická auta. Musíme se všichni odpoutat od vozů, co znečišťují prostředí. Formule E nás tomuto směru učí," zakončil Branson, za jehož tým v minulé sezóně jezdil i bývalý pilot Toro Rosso Jean-Éric Vergne.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.