Společnost Liberty Media by měla tento víkend ukázat nové logo mistrovství světa vozů F1, které by mělo nahradit současné, ikonické logo.
Současné logo Formule 1 si oblíbila většina fanoušků, a to hlavně díky zajímavé vizualizaci, kdy jednička nejsou ony pruhy, ale prostor mezi nimi a písmenem "F". Díky tomuto efektu se logo šampionátu stalo ikonické, s novým vedením se ale chystají změny.
Před pár dny proběhly internetem tři návrhy, které si Liberty nechalo zaregistrovat a reakce nebyly nijak pozitivní. Často se ozývalo, že si Chase Carey asi hrál o víkendu s programem malování.
.@F1 has registered three new figurative logos designs with the @EU_IPO, located here: https://t.co/kWqhj5MBrWThe current logo is better than all three... pic.twitter.com/qqPoRqRF0N
— F1 Broadcasting (@f1broadcasting) 17. listopadu 2017Nové logo by mělo dle šéfa Formule 1 symbolizovat nový začátek, kterým by si pod vedením americké Liberty měla královna motorsportu projít. "Myslíme si že nové logo je dobrý způsob, jak zdůraznit nadšení a energii, díky které chceme tento sport posunout na novou úroveň. Respektujeme ale kořeny tohoto sportu, nechceme ho měnit, jen chceme nabídnout inovaci tomuto skvělému odvětví," řekl dnes pro Sky Sports Carey.
"Myslíme si, že můžme současnou show vylepšit a zmodernizovat, abychom fanouškům nabídli podívanou, kterou ještě neviděli. Závody by měly vždy být velkolepou akcí," dodal Carey.
Spekuluje se o tom, že nové logo bude představeno během závěrečného ceremoniálu při vyhlašování vítězů VC Abú Zabí.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.