Šéf Red Bullu Christian Horner doufá, že se Renault při řešení problémů se spolehlivostí nebude muset prohrabávat zásobou svých starých dílů. Na nedostatek těch nových si už v Brazílii ostře stěžovalo Toro Rosso.
Renault se v závěru sezóny soustředí na příští rok, proto už nové díly nevyrábí. Místo toho se rozhodl využívat renovované součástky, aby vozy s jeho motory mohly dojíždět do cíle. To se ale odráží ve vyšší poruchovosti i v tom, že musí volit nižší výkon.
Pokud v posledním závodě dojde dalším problémům se spolehlivostí, pak hrozí, že se členové Renaultu budou muset sejít napříč týmy a dávat dohromady volné díly, které jim zbyly, aby si vzájemně pomohly.
"Bude to výzva, trochu jako na skládce odpadu, abychom našli to, s čím budeme moci jezdit. Dobré je ale to, že to oba motory v Brazílii dotáhly až do cíle. S čímkoliv jsme tam tedy závod dokončili, to můžeme s sebou vzít do Abú Zabí. Snad tam nic nepraskne nebo se neporouchá. Pak do toho budeme muset v posledním závodě jít," říká Horner.
Ten se i přes tvrdou kritiku ze strany Toro Rosso v předchozím závodě snaží svého francouzského dodavatele chválit: "Klobouk dolů před mechaniky Renaultu v garážích kvůli tomu, jak mezi sebou točí díly. Při přestavování motorů na dráze nikdy nejde o ideální prostředí. A oni to dělají každý týden. Myslím, že jsou za to někdy biti. Kluci v garáži dělají za náročných podmínek zázraky."
Na otázku, zda sdílí frustrace, které dalo veřejně najevo jejich Toro Rosso, Horner odpovídá: "Myslím, že si Renault více než uvědomuje potíže, které mají. Samozřejmě u Franze [Tosta] frustrace už překypěly... Víte, jde o období roku, kdy planou emoce."
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.