 
            Honda po povzbudivé výkonnosti McLarenu v Mexiku a v Brazílii tvrdí, že se u své pohonné jednotky blíží "téměř slušné úrovni."
Na okruhu Interlagos startoval Fernando Alonso po výtečné kvalifikaci ze šestého místa a v závodě dojel osmý, čímž pro tým vybojoval další 4 cenné body.
Výkon motoru ale moc nestoupl, jak po velké ceně hvězda McLarenu uvedla: "Nedostatek výkonu byl úžasný." Ke zlepšování konkurenceschopnosti podle inženýrů dochází spíše díky aerodynamickému vývoji a fungování novinek z Wokingu.
Honda je ale přesto spokojená: "Od Monzy je náš balík a výkonnost motoru téměř na slušné úrovni. Záleží na vlastnostech okruhu. Někdy je Williams a Force India rychlejší, jindy je Williams, Force India a Renault téměř na stejné úrovni výkonnosti," komentuje pro Autosport situaci její šéf Jusuke Hasegawa.
"V Brazílii jsme mohli maximalizovat současnou výkonnost motoru, což je povzbudivé. Z pohledu výkonu trochu za ostatními motory zaostáváme. Ztrátu stahujeme, ale ještě se nám to úplně nepodařilo. O víkendu jsme neměli žádné potíže, což je velmi povzbuzující," pochvaluje si zástupce japonské automobilky spíše pokroky po stránce spolehlivosti než po stránce čistého výkonu.
Výsledek Alonsa v Brazílii podle něj nicméně dokládá pokrok, který s McLarenem společně činí: "Pokud jde o celkový balík, tak tam, kde skončil Fernando, to byla naše pozice. Jsme rychlejší než Williams a téměř na stejné úrovni jako Force India. Je škoda, že jsme nemohli předjet Williams, jsme však spokojeni s tím, že jsme dokázali ubránit svou pozici před Pérezem."
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.