Pilot Ferrari Kimi Räikkönen zhodnotil předjížděcí manévr Maxe Verstappena, jenž se před něj dostal zkrácením trati tři zatáčky před koncem Velké ceny Spojených států.
Holanďan si za to vysloužil pětisekundovou penalizaci, proto putoval z pódia zpět na čtvrté místo. Zpět na bednu se tak dostal Fin, který tam doplnil svého týmového kolegu Sebastiana Vettela a vítěze Lewise Hamiltona.
"Všichni víme, kde má trať své hranice. Neviděl jsem to, o čem komisaři jednají a co udělal, takže jsem úplně špatnou osobou pro komentování této záležitosti. Komisaři dnes rozhodli tak, jak cítili, že je to správné," řekl po závodě v texaském Austinu Räikkönen.
"Myslím, že všichni hranice dráhy známe, a když v určitých místech přejedete bílé čáry, tak je to OK, ale když to uděláte při předjíždění ostatních, pak všichni víme, že pak budete mít problémy. Tým nám každý víkend říká, kde můžeme jet více zeširoka než v jiných místech, takže to všichni víme," pokračuje pilot Ferrari.
Se svou rychlostí byl spokojený, v závěru ale musel ubrat kvůli šetření benzínu: "Abych byl upřímný, tak moje auto bylo po celý den velmi dobré, bez nějakých větších obtíží. Pneumatiky držely a jedinou věcí, kterou jsem musel dělat, bylo šetření paliva ke konci, a to docela hodně, takže jsem musel ubrat."
"Když se Sebastian [Vettel] dostal za mě, tak jsem ho celkem jednoduše nechal předjet v nájezdu do 1. zatáčky a pak jsem se snažil využít za ním aerodynamický stín na rovinkách, abych se pokusil ušetřit více paliva. To byla vážně jediná náročnější věc, že jsem musel šetřit benzín, ale auto bylo jinak velmi dobré," dodává Kimi.
Piloti Ferrari v závodě na Lewise Hamiltona neměli, z čehož byl druhý Vettel viditelně zklamaný - nevadilo mu ani tak to, že skončil druhý, jako spíše způsob, jak takto dopadl. Scuderia nicméně věří, že v Mexiku bude tento víkend konkurenceschopnější. Seb má ale již pouze teoretickou naději na titul - před posledními třemi závody, v nichž bude rozdáno max. 75 bodů, na Brita s Mercedesem ztrácí 66 bodů.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.