Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa poodkryl něco ze zákulisí, když si postěžoval na přístup Fernanda Alonsa, s kterým měli kvůli jeho neustále kritice špatné vztahy. Částečně jej kvůli neschopnosti dodat dobrou pohonnou jednotku ale chápe.
Podle něj byli členové japonského týmu přístupem španělské hvězdy zklamáni. Dvojnásobný mistr světa totiž během tříletého partnerství, které nepřineslo kýžené ovoce, často a veřejně kritizoval Hondu. Šéf Hondy si ale jeho negativní komentáře nebral osobně, protože je částečně chápal.
"U Hondy jsou lidé, kteří nebyli spokojeni s Alonsovým vztahem, pro mě to však nebyl problém. Osobně jsem velmi zklamaný tím, že jsme mu neposkytli dobrý motor, ale zde v F1 to je velmi těžké, aby byli všichni spokojeni," vysvětluje pro list El Confidencial Hasegawa.
"Alonso mě vždy dostával pod tlak. Když bylo auto špatné, tak se nerozpakoval a řekl mi, že není spokojený. Ale je dobrým člověkem a zřejmě se cítil velmi špatně kvůli tomu, že mi neustále spílal. Ale musel, protože chtěl, aby bylo všechno v pořádku," pokračuje šéf Hondy.
"Protože nebyl spokojený, tak to bylo velmi těžké s ním navázat dobrý pracovní vztah. Samozřejmě, že to nebylo osobní. Alonso odváděl svou práci, protože byl dobrým profesionálem. Ale piloti jsou emotivní kluci a musíte je chápat, když se tak chovají. Kdyby měl nejlepší auto, byl by spokojený? Ano, a proto si nemůžeme stěžovat," uznává Hasegawa.
Japonský výrobce v září oznámil ukončení spolupráce s McLarenem a začátek nového partnerství s Toro Rosso, které letos využívalo motory Renault. Přitom oznámil, že chce už příští rok s italským týmem bojovat o pódia.
"Očekávání Hondy byla vysoká, tak vysoká! To byla naše velká chyba. Byli jsme příliš ambiciózní, a přitom jsme v roce 2015 vlastně ještě nebyli připraveni. Ale k identitě Hondy vždy patří boj, nikdy se nevzdávat. Pokud by tomu bylo jinak, pak bychom F1 opustili," dodává Japonec.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.