Ferrari má celou řadu talentů, kterým by rádo našlo někde angažmá. Nabízí se dva odběratelé pohonných jednotek italského motoráře. Jeden z nich ale odmítl.
Haas byl prvním týmem, který představil soupisku pilotů pro příští rok. Ta se od té letošní nijak nemění a za amerického nováčka seriálu již potřetí nastoupí Romain Grosjean a svůj druhý rok si v Haasu odslouží i Kevin Magnussen.
Vazby na Ferrari jsou ale vidět. Haas letos nechává ve svém voze testovat Antonia Giovinazziho, kterého si můžeme pamatovat z prvních dvou velkých cen, kde nastupoval za Sauber.
Angažovat pilota ale Haas odmítl: "S Ferrari velmi úzce spolupracujeme, oni ale respektují naše rozhodnutí. Samozřejmě, že se zeptali, jestli něco nemůžeme udělat. My jsme řekli, že ne. Vše je v pohodě. Naši současní piloti odvádí skvělo práci a není třeba cokoliv měnit," řekl k situaci šéf Haasu Steiner.
A právě švýcarský Sauber, který se úplně netají svou pozicí juniorky Ferrari, by mohl být klíčový. Zbavit se Ericssona bude těžké, jelikož majitelé stáje mají kořeny ve Švédsku a Ericssona finančně podporují. U Wehrleina je to o něco jednodušší. Na druhou stranu je třeba říci, že vše je otázkou nabídky a poptávky. Pokud Ferrari nabídne vyhovující podmínky, tak je klidně možné, že v příštím roce uvidíme v Sauberu Leclera s Giovinazzim.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.