Helmutovi Markovi se nelíbí, když konkurence krouží kolem jejich talentovaného jezdce Maxe Verstappena. Naposledy se odborný poradce pustil do sportovního šéfa Mercedesu Tota Wolffa kvůli schůzce s jeho otcem Josem, ten mu ale kritiku vrátil.
Dvacetiletému Verstappenovi smlouva s Red Bullem vyprší po sezóně 2019 a vzhledem k jeho potenciálu se o něj zajímají špičkové stáje včetně Mercedesu. Rakouská stáj by si jej ale svou silnou jezdeckou sestavu chtěla udržet minimálně do roku 2020, jak nedávno potvrdil její šéf Christian Horner.
Helmut Marko, jenž má u Red Bullu na starosti mladé jezdce, se proto nelíbí, když mu konkurence obchází jeho horké "zboží." V Suzuce dokonce reagoval podrážděně na schůzku Tota Wolffa s Josem Verstappenem. Na adresu šéfa Mercedesu uvedl, že postrádá veškerý "styl."
To se však jeho krajanovi nelíbilo: "S Josem mám dobrý vztah od doby, kdy byl Max ještě vzdálený Formuli 1." Wolffa schůzku s otcem Maxe a jeho managementem označil spíše za "kávu s přáteli" než jednání o možnostech přestupu a podmínkách budoucí smlouvy.
Markovi se také nelíbí, že jeho hlavní soupeři nedávají možnost mladým pilotům. K Lewisovi Hamiltonovi například loni Mercedes na místo Nica Rosberga přetáhl Valtteriho Bottase z Williamsu místo toho, aby sáhl spíše po Pascalovi Wehrleinovi z vlastního programu.
Odborný poradce Red Bullu proto řekl, že jen oni mají "koule" na to, aby dal příležitost k debutu mladíkům, "na rozdíl od Ferrari a Mercedesu." Ani to si ale Wolff nenechal líbit: "Upřímně, my tady v Mercedesu přemýšlíme spíše hlavou než koulemi."
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.