Helmutovi Markovi se nelíbí, když konkurence krouží kolem jejich talentovaného jezdce Maxe Verstappena. Naposledy se odborný poradce pustil do sportovního šéfa Mercedesu Tota Wolffa kvůli schůzce s jeho otcem Josem, ten mu ale kritiku vrátil.
Dvacetiletému Verstappenovi smlouva s Red Bullem vyprší po sezóně 2019 a vzhledem k jeho potenciálu se o něj zajímají špičkové stáje včetně Mercedesu. Rakouská stáj by si jej ale svou silnou jezdeckou sestavu chtěla udržet minimálně do roku 2020, jak nedávno potvrdil její šéf Christian Horner.
Helmut Marko, jenž má u Red Bullu na starosti mladé jezdce, se proto nelíbí, když mu konkurence obchází jeho horké "zboží." V Suzuce dokonce reagoval podrážděně na schůzku Tota Wolffa s Josem Verstappenem. Na adresu šéfa Mercedesu uvedl, že postrádá veškerý "styl."
To se však jeho krajanovi nelíbilo: "S Josem mám dobrý vztah od doby, kdy byl Max ještě vzdálený Formuli 1." Wolffa schůzku s otcem Maxe a jeho managementem označil spíše za "kávu s přáteli" než jednání o možnostech přestupu a podmínkách budoucí smlouvy.
Markovi se také nelíbí, že jeho hlavní soupeři nedávají možnost mladým pilotům. K Lewisovi Hamiltonovi například loni Mercedes na místo Nica Rosberga přetáhl Valtteriho Bottase z Williamsu místo toho, aby sáhl spíše po Pascalovi Wehrleinovi z vlastního programu.
Odborný poradce Red Bullu proto řekl, že jen oni mají "koule" na to, aby dal příležitost k debutu mladíkům, "na rozdíl od Ferrari a Mercedesu." Ani to si ale Wolff nenechal líbit: "Upřímně, my tady v Mercedesu přemýšlíme spíše hlavou než koulemi."
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.