Palmer zítra odjede za Renault poslední velkou cenu. V Austinu ho pravděpodobně nahradí Carlos Sainz.
Po necelých dvou letech se s Renaultem rozloučí Joylon Palmer, o jehož konci se aktivně začalo spekulovat již v Monaku. Následně německá média psala o tom, že Brita v Maďarsku nahradí Sainz. Tyto spekulace se sice nenaplnily, ale ukázaly směr, jakým se Renault chce vydat.
Sainz nakonec se stájí francouzského motoráře podepsal roční kontrakt, respektive výpůjčku. Red Bull si může Sainze po roce vzít zpět. Roli v této dohodě hrají i změny dodavatelů pohonných jednotek a přesné znění podmínek je veřejnosti neznámé.
Situaci navíc zamotal příchod Pierra Gaslyho, který nyní jezdí namísto Kvjata. Důvodem byl údajně zájem Renaultu o možnost angažovat španělského pilota ještě letos. To prý nevyšlo, jelikož Palmer nechtěl přijmout odstupné ve výši tří miliónů dolarů. Brit si prý řekl o miliónů sedm.
A jelikož to vypadá, že u Williamsu o Palmera zájem nemají, tak pravděpodobně Palmer přijal odstupné. Informaci zveřejnil na svém Instagramu a stáj ji novinářům v Japonsku potvrdila.
"Zítřejší Velká cena Japonska bude mým posledním závodem za Renault. Kvůli penalizaci budu startovat ze zadních pozic, ale dám do toho vše. Děkuji všem za dva roky podpory, moc to pro mě znamená," napsal na sociální síti Brit.
Toro Rosso potvrdilo, že Sainz nastoupí v Austinu za Renault, Kvjat se vrátí a Gasly vynechá finálový závod japonské Super Formule, kde je průběžně druhý ze ztrátou 0,5 bodu.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.