Force India se stává dalším týmem, který má hotovou soupisku pro další sezónu. Změny se nekonají a v kokpitech dvou růžovek se opět potká Sergio Peréz a Esteban Ocon.
Během singapurského víkendu, jenž byl bohatý na oznámení všeho druhu, jsme se dozvěděli, že i v roce 2018 bude jeden z růžových monopostu Force Indie okupovat mexický pilot Sergio Peréz. Pro Checa to tak bude již pátá sezóna v řadě v této stáji.
V letech 2014-2016 jezdil po boku Nika Hülkenberga, letos německého pilota vystřídal mladý Francouz Ocon, se kterým Peréz svádí někdy až moc tvrdé souboje.
A právě Ocon bude Perézovi přidělávat vrásky na čele i v příští sezóně. Jednadvacetiletý Francouz o tom dnes informoval na svém twitteru.
It's official, and I can say that I'm very happy to stay with @forceindiaf1 @mercedesamg for 2018!????Let's go for more!?? #EO31 pic.twitter.com/NJjE4v34iD
— Esteban Ocon (@OconEsteban) 19. září 2017Esteban Ocon v královně motorsportu debutoval již loni v Belgii, kde nahradil Indonésana Harjanta v barvách dnes již neexistujícího Manoru. Rok předtím dominoval v GP3, čímž zaujal Mercedes a stal se součástí jejich juniorského programu.
V současné chvíli patří Ocon s 56 body mezi velké překvapení letošního šampionátu. Nebodoval jen jednou, a to při VC Monaka. Navíc je schopen bez větších problémů dýchat svému zkušenějšímu parťákovi na záda.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.