Force India se stává dalším týmem, který má hotovou soupisku pro další sezónu. Změny se nekonají a v kokpitech dvou růžovek se opět potká Sergio Peréz a Esteban Ocon.
Během singapurského víkendu, jenž byl bohatý na oznámení všeho druhu, jsme se dozvěděli, že i v roce 2018 bude jeden z růžových monopostu Force Indie okupovat mexický pilot Sergio Peréz. Pro Checa to tak bude již pátá sezóna v řadě v této stáji.
V letech 2014-2016 jezdil po boku Nika Hülkenberga, letos německého pilota vystřídal mladý Francouz Ocon, se kterým Peréz svádí někdy až moc tvrdé souboje.
A právě Ocon bude Perézovi přidělávat vrásky na čele i v příští sezóně. Jednadvacetiletý Francouz o tom dnes informoval na svém twitteru.
It's official, and I can say that I'm very happy to stay with @forceindiaf1 @mercedesamg for 2018!????Let's go for more!?? #EO31 pic.twitter.com/NJjE4v34iD
— Esteban Ocon (@OconEsteban) 19. září 2017Esteban Ocon v královně motorsportu debutoval již loni v Belgii, kde nahradil Indonésana Harjanta v barvách dnes již neexistujícího Manoru. Rok předtím dominoval v GP3, čímž zaujal Mercedes a stal se součástí jejich juniorského programu.
V současné chvíli patří Ocon s 56 body mezi velké překvapení letošního šampionátu. Nebodoval jen jednou, a to při VC Monaka. Navíc je schopen bez větších problémů dýchat svému zkušenějšímu parťákovi na záda.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.