Joylon Palmer si již v příštím roce za Renault nezajezdí. Nahradí ho totiž Carlos Sainz. Šestadvacetiletý Brit bude hledat angažmá jinde. V úvahu připadá Williams, tam je ale přetlak.
Věci se v Singapuru daly do pohybu a pomalu ale jistě se nám rýsuje startovní listina pro příští sezónu. Palmer u Renaultu končí, což se sám Brit dozvěděl až z médií, a nahradí ho Sainz. Peréz pokračuje u Force India a jediné zajímavější místo teoreticky zbývá u Williamsu, a to jen v případě, že Massovi neprodlouží kontrakt.
Po boku Lance Strolla by si rádi zajezdili třeba současní piloti Sauberu, jelikož Ferrari se snaží do švýcarského týmu dostat své juniory - Leclerca a Giovinazziho. O sedačku u tradiční britské stáje má zájem i Robert Kubica, jehož angažmá u tovární stáje francouzského motoráře je aktuálně passé. Navíc je tu i Paul di Resta, který si místo nemocného Massy zajezdil v Maďarsku.
Do řady se nyní postavil i Joylon Palmer, který v divoké Velké ceně Singapuru dojel na velmi solidním šestém místě. "Doufám, že na tom budu moci stavět. Samozřejmě, že chci ve Formuli 1 zůstat. Jsou tu i jiné možnosti. Co se stane, to se stane," řekl Brit poté, co letos poprvé přivezl týmu body.
Joylonův otec a bývalý pilot F1 Jonathan, jenž v současné době vlastní celou řadu britských okruhů, již sonduje po padoku. "Zajet pár slušných závodů a Williams si ho může všimnout," řekl bývalý pilot, který za stáj Franka Williamse debutoval v roce 1983. "Williams bude chtít sáhnout po nejlepší možnosti. On má nyní prostor, aby se v následujících závodech ukázal," dodal Palmer starší.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.