Joylon Palmer si již v příštím roce za Renault nezajezdí. Nahradí ho totiž Carlos Sainz. Šestadvacetiletý Brit bude hledat angažmá jinde. V úvahu připadá Williams, tam je ale přetlak.
Věci se v Singapuru daly do pohybu a pomalu ale jistě se nám rýsuje startovní listina pro příští sezónu. Palmer u Renaultu končí, což se sám Brit dozvěděl až z médií, a nahradí ho Sainz. Peréz pokračuje u Force India a jediné zajímavější místo teoreticky zbývá u Williamsu, a to jen v případě, že Massovi neprodlouží kontrakt.
Po boku Lance Strolla by si rádi zajezdili třeba současní piloti Sauberu, jelikož Ferrari se snaží do švýcarského týmu dostat své juniory - Leclerca a Giovinazziho. O sedačku u tradiční britské stáje má zájem i Robert Kubica, jehož angažmá u tovární stáje francouzského motoráře je aktuálně passé. Navíc je tu i Paul di Resta, který si místo nemocného Massy zajezdil v Maďarsku.
Do řady se nyní postavil i Joylon Palmer, který v divoké Velké ceně Singapuru dojel na velmi solidním šestém místě. "Doufám, že na tom budu moci stavět. Samozřejmě, že chci ve Formuli 1 zůstat. Jsou tu i jiné možnosti. Co se stane, to se stane," řekl Brit poté, co letos poprvé přivezl týmu body.
Joylonův otec a bývalý pilot F1 Jonathan, jenž v současné době vlastní celou řadu britských okruhů, již sonduje po padoku. "Zajet pár slušných závodů a Williams si ho může všimnout," řekl bývalý pilot, který za stáj Franka Williamse debutoval v roce 1983. "Williams bude chtít sáhnout po nejlepší možnosti. On má nyní prostor, aby se v následujících závodech ukázal," dodal Palmer starší.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.