Nahradí Carlos Sainz britského pilota Joylona Palmera již v Malajsii? Brit se této myšlence brání.
Nové partnerství mezi McLarenem a Renaultem je údajně hotovou věcí a s tímto krokem přijde i řada dalších změn. Sainz by měl od Malajsie jezdit právě za Renault, Toro Rosso bude od příštího roku využívat agregáty od Hondy, za což bude italská stáj - jako tomu bylo v případě McLarenu - placena. Dokonce se mluví i o tom, že u Hondy skončí i bohatší bráška Red Bull Racing.
Renault údajně nebude chtít rakouské stáji prodloužit kontrakt po roce 2018 a pokud by nastal scénář, kdy Porsche odkoupí stáj nápojového gigantu, zbývají stále dva roky, než vyprší současná pravidla. Mercedes ani Ferrari z taktických důvodů Red Bullu pomocnou ruku nepodají a ve hře zbude jen Honda.
Zpět do Singapuru, kde dnes probíhají tiskové konference. Novináři například vyzpovídali Joylona Palmera, který je v současné době mužem v ohrožení a právě tohoto Brita by měl u tovární stáje francouzského motoráře nahradit Carlos Sainz mladší.
"Čeká mě ještě sedm závodů. Budu v Malajsii a budu závodit i v Abú Zabí. Mám smlouvu, a čeká mě tak ještě dalších sedm velkých cen," řekl šestadvacetiletý Brit.
Je pravdou, že podobné spekulace tu byly ještě před začátkem letní pauzy. Tenkrát německý tisk psal o nahrazení Palmera Sainzem již pro GP Maďarska. A jak víme, nakonec tomu tak nebylo.
"Takovéhle zprávy o tom, že už si nezajezdím, se objevují již nějakých 35 závodů. Není to pro mě tedy žádná novinka. Je mi to šumák. Mluví se o tom celou sezónu a nic se zatím nestalo," zakončil Palmer.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.