Nahradí Carlos Sainz britského pilota Joylona Palmera již v Malajsii? Brit se této myšlence brání.
Nové partnerství mezi McLarenem a Renaultem je údajně hotovou věcí a s tímto krokem přijde i řada dalších změn. Sainz by měl od Malajsie jezdit právě za Renault, Toro Rosso bude od příštího roku využívat agregáty od Hondy, za což bude italská stáj - jako tomu bylo v případě McLarenu - placena. Dokonce se mluví i o tom, že u Hondy skončí i bohatší bráška Red Bull Racing.
Renault údajně nebude chtít rakouské stáji prodloužit kontrakt po roce 2018 a pokud by nastal scénář, kdy Porsche odkoupí stáj nápojového gigantu, zbývají stále dva roky, než vyprší současná pravidla. Mercedes ani Ferrari z taktických důvodů Red Bullu pomocnou ruku nepodají a ve hře zbude jen Honda.
Zpět do Singapuru, kde dnes probíhají tiskové konference. Novináři například vyzpovídali Joylona Palmera, který je v současné době mužem v ohrožení a právě tohoto Brita by měl u tovární stáje francouzského motoráře nahradit Carlos Sainz mladší.
"Čeká mě ještě sedm závodů. Budu v Malajsii a budu závodit i v Abú Zabí. Mám smlouvu, a čeká mě tak ještě dalších sedm velkých cen," řekl šestadvacetiletý Brit.
Je pravdou, že podobné spekulace tu byly ještě před začátkem letní pauzy. Tenkrát německý tisk psal o nahrazení Palmera Sainzem již pro GP Maďarska. A jak víme, nakonec tomu tak nebylo.
"Takovéhle zprávy o tom, že už si nezajezdím, se objevují již nějakých 35 závodů. Není to pro mě tedy žádná novinka. Je mi to šumák. Mluví se o tom celou sezónu a nic se zatím nestalo," zakončil Palmer.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.