Kimi Räikkönen nekončí a i v následujícím roce bude jezdit za italské Ferrari. Zbývá tedy jen odpověď na otázku, co bude se Sebastianem Vettelem.
Již před pár týdny se objevily nepotvrzené zprávy ohledně nabídky Ferrari směrem k Sebastianu Vettelovi. Mluvilo se o tříletém kontraktu a 120 milionech eur. Navíc si čtyřnásobný světový šampión přál, aby i v následujícím roce byl jeho parťákem Räikkönen, který 17. října oslaví osmatřicáté narozeniny.
A to se nyní naplňuje. "Scuderia Ferrari prodlužuje svou technickou a závodní smlouvu s Kimi Räikkönenem. Finský jezdec proto bude v šampionátu Formule 1 2018 závodit za stáj z Maranella," oznamuje tým.
Původně měla být jezdecká sestava představena až při příležitosti Italské GP, ale Ferrari chtělo ukončit vlny spekulací ohledně Räikkönenovy budoucnosti.
Pro Kimiho to tak bude již osmá sezóna v červených barvách. Původně u Ferrari strávil tři sezóny - počínaje rokem 2007, kdy získal i svůj jediný titul mistra světa. K Italům se pak vrátil v roce 2014, ale od té doby nedokázal ve voze Scuderie vyhrát jedinou velkou cenu. Naposledy stál na nejvyšším stupni v prvním závodě ročníku 2013 v Austrálii - ještě s týmem Lotus (nyní Renault).
Je tedy pravděpodobné, že u Ferrari žádné změny nenastanou a Vettel bude za stáj z Maranella jezdit i nadále. Otázkou tedy spíše je, na jak dlouho se Němec upíše. Objevovaly se totiž spekulace ohledně případného přestupu k Daimleru a sám šéf Red Bullu, ve kterém Seb získal všechny tituly, řekl, že Toto Wolff by byl nejraději, kdyby se Vettel upsal jen na rok a následně by jezdil za domácí stáj.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.