Ředitel závodu Formule 1 Charlie Whiting byl Mezinárodní automobilovou federací (FIA) vyslán do Argentiny na kontrolu okruhu, který by rád hostil velké ceny.
Prošel si okruh, na kterém se naposledy závodilo v roce 1998, kdy zde vyhrál Michael Schumacher s Ferrari. S jeho stavem byl spokojený, pořadatelům nicméně doporučil oblasti, které potřebují vylepšení, aby mohl splňovat standardy F1 pro pořádání velkých cen.
Whitinga přitom doprovázeli zástupci vedení města, Argentinského automobilového klubu (ACA) a Argentinské asociace jezdců. Ti velmi usilují o návrat Formule 1 do své země. Bernie Ecclestone v roce 2015 naznačil, že to je možné, místo něj ale sérii nyní řídi americká společnost Liberty.
Její komerční ředitel Sean Bratches uvedl, že jsou do roku 2019 ochotni rozšířit kalendář na více než 21 podniků, jelikož o F1 projevuje zájem více zemí včetně Portugalska či Turecka, kde se kdysi rovněž závodilo. O druhý závod stojí také Spojené státy americké.
Pokud by se Argentina v budoucnu vrátila do kalendáře F1, šlo by po Brazílii a Mexiku o třetí závod v Latinské Americe. V Buenos Aires se na okruhu Oscara Alfreda Gálveze v letech 1953 - 1998 odjelo celkem 20 velkých cen. O jeho vybudování se kdysi zasadil prezident Juan Perón poté, co viděl úspěchy domácího jezdce Juana Manuela Fangia.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.