Ředitel závodu Formule 1 Charlie Whiting byl Mezinárodní automobilovou federací (FIA) vyslán do Argentiny na kontrolu okruhu, který by rád hostil velké ceny.
Prošel si okruh, na kterém se naposledy závodilo v roce 1998, kdy zde vyhrál Michael Schumacher s Ferrari. S jeho stavem byl spokojený, pořadatelům nicméně doporučil oblasti, které potřebují vylepšení, aby mohl splňovat standardy F1 pro pořádání velkých cen.
Whitinga přitom doprovázeli zástupci vedení města, Argentinského automobilového klubu (ACA) a Argentinské asociace jezdců. Ti velmi usilují o návrat Formule 1 do své země. Bernie Ecclestone v roce 2015 naznačil, že to je možné, místo něj ale sérii nyní řídi americká společnost Liberty.
Její komerční ředitel Sean Bratches uvedl, že jsou do roku 2019 ochotni rozšířit kalendář na více než 21 podniků, jelikož o F1 projevuje zájem více zemí včetně Portugalska či Turecka, kde se kdysi rovněž závodilo. O druhý závod stojí také Spojené státy americké.
Pokud by se Argentina v budoucnu vrátila do kalendáře F1, šlo by po Brazílii a Mexiku o třetí závod v Latinské Americe. V Buenos Aires se na okruhu Oscara Alfreda Gálveze v letech 1953 - 1998 odjelo celkem 20 velkých cen. O jeho vybudování se kdysi zasadil prezident Juan Perón poté, co viděl úspěchy domácího jezdce Juana Manuela Fangia.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.