McLaren v Maďarsku bodoval s oběma vozy a odvezl si 9 bodů, za což sklidil uznání od svých soupeřů. Honda navíc prožila první bezproblémový víkend sezóny.
Toro Rosso na McLaren nemělo, uznává SainzSainz se sice v úvodu dostal před Alonsa, Španěl ho však v průběhu závodu předjel. Zatímco Toro Rosso obvykle nemá s McLarenem problémy, ten byl v Maďarsku najednou v jiné lize.
"Je to těžké. Když vidíte, jak McLaren skončil o 21 sekund před námi, tak to zkrátka znamená, že jeli jiný závod. Měli mnohem vyšší rychlost než my po celý víkend. Jednoduše jsme se jim po celou dobu nedokázali vyrovnat. Snažit se za sebou udržet auto, které je o půl sekundy na kolo rychlejší, to je docela obtížné," uvádí Carlos Sainz.
Poté se vrací k soubojům se svým slavnějším krajanem: "Myslím, že to byla dobrá zábava, skvělá bitva. Užil jsem si ji. Je to vždy příjemné bojovat s klukem, jako je on. Dnešek nebyl výjimkou."
Klikatý Hungaroring bez dlouhých rovinek McLarenu vyhovoval, Honda navíc přidala spolehlivost, proto mohl v cíli slavit svůj letošní nejlepší výsledek.
Honda poprvé bez obav o to, zda s McLarenem dojede do cíle"Nemůžu říct, že bychom si věřili, ale nesetkali jsme se s žádnými problémy. Neměli jsme žádné obavy, takže to bylo poprvé, kdy jsem si nedělal starosti o to, jestli dokončíme závod," říká zástupce japonské automobilky Jusuke Hasegawa.
"Na voze Stoffela jsme v pátek měli problém s MGU-H, ale ten díl byl téměř na konci své životnosti a nijak vážněji to program nenarušilo. Se závodní výkonností jsem vcelku spokojený," pokračuje šéf F1 projektu Hondy.
"Věděli jsme, že budeme ve srovnání se středem pole relativně konkurenceschopní. Čekali jsme, že skončíme kolem 7. - 10. místa, za třemi nejlepšími týmy. Jsem rád, že jsme mohli závod dokončit dle očekávání," říká Hasegawa.
Uvědomuje si ale, že na své soupeře ve výkonu pohonné jednotky ještě hodně ztrácejí. Proto usilovně v Sakuře pracují na 4. specifikaci, kterou se budou snažit nasadit co nejdříve, jakmile její spolehlivost ověří na dynamometrech.
"I když do letní přestávky můžeme zamířit po dobrém vývoji, tak s celkovými výsledky první poloviny sezóny spokojeni nejsme. Budeme pokračovat v usilovném vývoji, abychom se zlepšili, a snad druhou polovinu ve Spa začneme dobře," přeje si Hasegawa.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.