Paul di Resta by mohl překvapivě nastoupit do Velké ceny Maďarska, protože Felipe Massa není úplně v pořádku - včera i dnes musel navštívit nemocnici. Do třetího tréninku nastoupí, po něm ale bude muset znovu na vyšetření.
Ve včerejších trénincích se několikrát ocitl mimo trať, po nich musel vynechat plánované schůzky s médii a dokonce navštívil lékařské centrum na okruhu a pak i nemocnici.
Brazilský pilot, jemuž v průběžném pořadí patří 11. příčka, chytil nějaký virus, kvůli němu by mohl zbytek závodního víkendu vynechat. Dnes ráno navštívil nemocnici podruhé, na okruh poté dorazil.
Lékaři u něj ráno neshledali žádný vážnější problém, proto mu povolili účast ve třetím tréninku, do kterého tedy zřejmě nastoupí. Po něm je ale bude muset znovu navštívit.
Williams k tomu vydal následující zprávu: "Poté, co se včera během 2. tréninku Felipe necítil dobře, navštívil lékařské centrum na okruhu, a pak nemocnici MH EK Honvedkorkaz kvůli preventivním prohlídkám. Dnes ráno se setkal s lékařským delegátem FIA na okruhu. Ten byl spokojený s tím, že je fit pro pokračování v jízdě tento víkend. Po třetím tréninku bude následovat další rutinní kontrolu, aby bylo jisté, že je před kvalifikací v pořádku."
Pokud by nebyl schopný účasti v kvalifikaci, nahradil by jej rezervní pilot Paul di Resta, jenž závodil naposledy v roce 2013 za Force Indii. Tehdy skončil v šampionátu se 48 body na 12 místě, svůj nejlepší výsledek zaznamenal v Bahrajnu, kde dojel čtvrtý.
Dnes dopoledne si již vyzkoušel kokpit Massova vozu, aby mechanici případně mohli po třetím tréninku rychle učinit potřebná nastavení.
Aktualizace:Massa třetí trénink ukončil předčasně, Williams se rozhodl v obavách o jeho zdraví a fyzicky náročný závod nic neriskovat. Po zbytek víkendu ho tedy nahradí rezervní pilot Di Resta, který s letošním vozem ještě nejezdil. Čeká ho tedy náročná zkouška.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.