Italská stáj dle francouzského média Auto Hebdo nabídla tříletý kontrakt Sebastianu Vettelovi. Němec ale chce, aby s ním nadále jezdil i Kimi.
Letos končí u Ferrari kontrakty oběma současným pilotům, Kimimu Räikkönenovi a vedoucímu muži seriálu Sebastianu Vettelovi. Dle francouzského magazínu Auto Hebdo italské Ferrari již Vettelovi nabídlo smlouvu na další tři roky.
Čtyřnásobný mistr světa by si v případě přijmutí tohoto kontraktu přišel na 120 miliónů eur, tedy zhruba 3,2 miliardy korun. Dle francouzského média si navíc Vettel vyžádal, aby jeho partnerem pro příští rok byl právě Räikkönen.
Prezident Ferrari Marchionne je prý ochoten Finovi dát 5 miliónů eur za roční prodloužení. Sám Kimi, který v říjnu oslaví své 38. narozeniny, se ještě k této nabídce nevyjádřil.
Vettel nedávno na oslavu svých třicátin pozval i šéfa Mercedesu Wolffa a je otázkou, zda nějaké domluvy neprobíhají i tam. Šéf Red Bullu k tomu novinářům řekl: "Myslím si, že Toto mu našeptává, ať prodlouží jen na rok. Ferrari ale asi řeklo: 'Tři roky, nebo nic.'"
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.