Italská stáj dle francouzského média Auto Hebdo nabídla tříletý kontrakt Sebastianu Vettelovi. Němec ale chce, aby s ním nadále jezdil i Kimi.
Letos končí u Ferrari kontrakty oběma současným pilotům, Kimimu Räikkönenovi a vedoucímu muži seriálu Sebastianu Vettelovi. Dle francouzského magazínu Auto Hebdo italské Ferrari již Vettelovi nabídlo smlouvu na další tři roky.
Čtyřnásobný mistr světa by si v případě přijmutí tohoto kontraktu přišel na 120 miliónů eur, tedy zhruba 3,2 miliardy korun. Dle francouzského média si navíc Vettel vyžádal, aby jeho partnerem pro příští rok byl právě Räikkönen.
Prezident Ferrari Marchionne je prý ochoten Finovi dát 5 miliónů eur za roční prodloužení. Sám Kimi, který v říjnu oslaví své 38. narozeniny, se ještě k této nabídce nevyjádřil.
Vettel nedávno na oslavu svých třicátin pozval i šéfa Mercedesu Wolffa a je otázkou, zda nějaké domluvy neprobíhají i tam. Šéf Red Bullu k tomu novinářům řekl: "Myslím si, že Toto mu našeptává, ať prodlouží jen na rok. Ferrari ale asi řeklo: 'Tři roky, nebo nic.'"
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.