Lewis Hamilton po závodě uvedl, že je hrdý na to, že se mohl přidat k Alainovi Prostovi a Jimovi Clarkovi jako držitel rekordu v největším počtu vítězství ve Velké ceně Británie. Jeho příprava se v týdnu, kdy vynechal velkou F1 show v Londýně, podle něj vyplatila.
V neděli se dočkal svého pátého vítězství na své domácí půdě (2008, 2014 - 2017), což ho posunulo na dostřel jediného bodu za vedoucího Sebastiana Vettela z Ferrari: "Trvalo mi to dlouho se na tam dostat, ale jsem hrdý na to, že jsem se zařadil vedle těch skvělých pilotů. Stále zbývá dlouhý kus cesty, snad tedy dosáhnu na další mety," popisuje britský jezdec.
Po vítězství si užil surfování na davu svých početných příznivců: "Je to téměř neuvěřitelné popsat, jak úžasné bylo přijetí davem. Nakopává mě to a tlačí mě to vpřed. Tato láska mě tento víkend opravdu inspirovala. Všem, kteří mi tady nebo doma fandili, chci říct, jak moc jsem za to vděčný."
Minulý týden si vysloužil kritiku za to, že vynechal jedinečnou F1 show v Londýně. Zdůvodňoval to tím, že potřeboval dva dny volna, aby se dobře připravil na nadcházející závod. "Není důvod zpochybňovat mé přípravy. Mám více pole-position než většina. Získal jsem vítězství, má výkonnost je bezkonkurenční," chlubí se Hamilton.
"Má příprava je většinou dokonalá - pokud jste to doteď nezjistili, tak odhaduji, že na to už nikdy nepřijdete. Udělal jsem něco, co jsem cítil, že je pro mě nejlepší. Podal jsem ten nejlepší výkon za cel rok, pokud jde o šampionát," vysvětluje.
Významně ukrojil náskok svého soupeře Vettela, který dojel kvůli problémům s pneumatikami až na sedmém místě: "Nečekal jsem, že odjedu pouze s jednobodovou ztrátou. Možná se sedmi, desíti či dvanácti body. Tohle jsme potřebovali. Nedokázal jsem si ani představit, že bude mít na konci problém. Stáhnout tedy náskok ve Velké ceně Británie, to je fantastické. Jsem tak šťastný!"
Přesto nechce včerejší vítězství v Silverstone označit za přelomový okamžik sezóny: "Kdykoliv je to těžké říct, že jde o zlom sezóny. Nakonec se to vždy různě otáčí a kyvadlo se pohybuje sem a tam. Tento víkend se očividně pohnulo a já si myslím, že to je pro F1 jen dobře. Je to jen dobře pro fanoušky, pro které je velmi vzrušující těsná bitva, kterou mezi sebou svádíme."
"Určitě doufáme, že to zůstane takové. Zároveň ale věříme, že budeme připraveni zareagovat na všechno, co nám v dalších závodech přijde pod nohy. Bude to určitě těsné až do konce sezóny," očekává Hamilton.
Podle Vettela ke změně dynamiky přispělo zlepšení kvalifikační rychlosti Mercedesu v posledních čtyřech závodech, což podle něj "změnilo hru." Ale "není důvod k panice či k obavám, jen si toho musíme být vědomí. Musíme zapracovat na pár výhodách, a pak se můžeme dočkat odlišného obrázku," věří pilot Ferrari.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.