Pirelli provedlo ihned po závodu prvotní analýzu a došlo k závěru, že selhání obutí na voze Vettela a Räikkönena spolu vůbec nesouviselo. Ferrari přišlo nucenými zastávkami u obou svých jezdců v závěru GP o spoustu bodů.
U Kimiho Räikkönena pneumatika odešla v 49. kole, Sebastian Vettel zaznamenal ztrátu tlaku a následné roztrhání pryže o kolo později. Fin proto spadl na třetí místo, Němec dokonce až na sedmé.
Pirelli ihned po konci závodu zahájilo vyšetřování a dle jejího mluvčího byly problémy způsobeny rozdílnými příčinami. U Räikkönena došlo na takové opotřebení běhounu, až prostě guma praskla. Guma ve skutečnosti neztratila vůbec žádný tlak ani po dojezdu do boxů.
Naproti tomu Vettel dostal prostě a jednoduše defekt. Italové teď zjišťují, jestli jej mohlo způsobit poměrně velké probrždění, které Sebastian udělal o pár kol dříve při souboji s Bottasem. Ferrari se mezitím nechalo slyšet, že jej problémy s pneumatikami překvapily - i když oba jezdci na konci závodu tlačili na pilu.
Také Hamilton měl na svých kolech už jenom zbytky pryže, avšak dostatečný náskok mu umožnil zvolnit a dojet bez defektu. Sebastian Vettel poté sympaticky odmítl obviňovat kohokoliv ze svého problému: "Nemyslím si, že je tu někdo konkrétní, na koho by měla být hozena vina. V té chvíli bylo vše v pořádku. Tuším, že Kimi měl podobný problém, a to měl o pět kol čerstvější pneumatiky. Potkalo nás to nepřipravené."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.