Pirelli provedlo ihned po závodu prvotní analýzu a došlo k závěru, že selhání obutí na voze Vettela a Räikkönena spolu vůbec nesouviselo. Ferrari přišlo nucenými zastávkami u obou svých jezdců v závěru GP o spoustu bodů.
U Kimiho Räikkönena pneumatika odešla v 49. kole, Sebastian Vettel zaznamenal ztrátu tlaku a následné roztrhání pryže o kolo později. Fin proto spadl na třetí místo, Němec dokonce až na sedmé.
Pirelli ihned po konci závodu zahájilo vyšetřování a dle jejího mluvčího byly problémy způsobeny rozdílnými příčinami. U Räikkönena došlo na takové opotřebení běhounu, až prostě guma praskla. Guma ve skutečnosti neztratila vůbec žádný tlak ani po dojezdu do boxů.
Naproti tomu Vettel dostal prostě a jednoduše defekt. Italové teď zjišťují, jestli jej mohlo způsobit poměrně velké probrždění, které Sebastian udělal o pár kol dříve při souboji s Bottasem. Ferrari se mezitím nechalo slyšet, že jej problémy s pneumatikami překvapily - i když oba jezdci na konci závodu tlačili na pilu.
Také Hamilton měl na svých kolech už jenom zbytky pryže, avšak dostatečný náskok mu umožnil zvolnit a dojet bez defektu. Sebastian Vettel poté sympaticky odmítl obviňovat kohokoliv ze svého problému: "Nemyslím si, že je tu někdo konkrétní, na koho by měla být hozena vina. V té chvíli bylo vše v pořádku. Tuším, že Kimi měl podobný problém, a to měl o pět kol čerstvější pneumatiky. Potkalo nás to nepřipravené."
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.