Finský pilot necítí potřebu nadále rozebírat incident mezi jeho stájovým kolegou a Lewisem Hamiltonem. Jeho se tato záležitost netýká, tak nevidí důvod, proč ji řešit.
K incidentu mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem se vyjádřila celá řada současných i minulých hvězd Formlule 1. Nyní své řekl i Kimi Räikkönen.
"Nemám zájem se do toho jakkoliv vměšovat," řekl Fin pro Crash.net. "Seb dostal penalizaci a přišel o pár pozic, nic víc. Nemám nic, co bych k tomu ještě řekl, jde to úplně mimo mě. Dostal dostatečnou penalizaci, takové chyby se stávají a my se soustředíme na budoucnost," pokračoval Räikkönen.
Na začátku závodu v Baku proběhla i nehoda mezi Kimim a jeho krajanem Bottasem, kdy druhý zmíněný Fin nezvládl zatáčku a trefil vůz Ferrari. Nakonec pilot Mercedesu zůstal nepotrestán.
"V minulém závodě jsme přišli o spoustu bodů a nebylo to vlastně naší vinou. Takhle se ale věci mají a stalo se to již mnohokrát, někdy i mou vinou. Jindy za to zase mohl někdo jiný. Bylo by lepší kdybych byl při výjezdu na druhé straně trati," řekl k incidentu s Bottasem mistr světa z roku 2007.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.