Šířil klan Sainzů informace o případném přestupu Verstappena k Ferrari?
Carlos Sainz během čtvrteční tiskovky řekl, že by rád v příští sezóně povýšil a že jeho setrvání v Toro Rosso považuje za "nepravděpodobné". Mladého Španěla ale brzy usměrnil Christian Horner, který médiím sdělil, že Red Bull má v příštím roce plno a že Sainz je pod kontraktem, takže nevidí jediný důvod k jeho odchodu.
Do toho včera holandská média vydala článek, ve kterém nizozemský novinář a komentátor F1 Olav Mol tvrdí, že rodina Carlose Sainze začala šířit klepy ohledně přestupu Maxe Verstappena do Ferrari. Tenkrát dokonce španělský deník Marca napsal, že mladý Nizozemec již s Maranellem uzavřel předběžný kontrakt.
Mol včera pro holandský kanál Ziggo Sport dodal: "Sainz opravdu chce odejít z Toro Rosso. On a jeho otec, který je též sponzorovaný Red Bullem, jsou ale uvázaní. Nikam jít nemohou. Tím, že pomáhají šířit takovéto zprávy do světa, doufají v rozbouření vod."
Co na to Helmut Marko? "Loni jsem Carlosovi (mladšímu) řekl, že až Ferrari přijde, tak si můžeme popovídat. Minulou sobotu jsem se viděl s Ginem a Arrviabenem. Oni ale neříkali nic o tom, že by o něj měli zájem. To možná jen jeho otec je větší snílek. Když je tady, tak mluví s kýmkoliv, kdo je ochoten ho poslouchat. Je to vždycky komické."
"Myslím si, že Carlos (junior) je pak akorát zmatený. Je to vidět i na jeho jízdě, letos již udělal pár hloupých chyb. Jeho kontrakt je naprosto jasný. My tady v Rakousku říkáme: 'Nekousej toho, kdo tě krmí,'" zakončil Marko.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.