Romain Grosjean věří, že se nachází ve slušné pozici, aby mohl zaujmout místo Kimiho Räikkönena.
Romain Grosjean jezdí poslední dvě sezóny za americký tým Haas, kterému dodává pohonné jednotky italské Ferrari. Tímto spojením se tak otevírají určité příležitosti. Například rezervní jezdec Maranella Giovinazzi si v druhé polovině sezóny odjede za Haas několik volných tréninků.
Sám Grosjean pak nevylučuje, že by v příští sezóně mohl někoho ze současných pilotů Scuderie nahradit. Jak Räikkönenovi, tak Vettelovi letos končí kontrakt.
"Dobrá otázka, já vám nevím. Život je plný překvapení," odpověděl Francouz na otázku, zda věří, že by mohl získat u Italů angažmá. "Kdybyste se zeptali Valtteriho, co dělal loni v prosinci, tak by vám řekl, že se soustředil na sezónu s Williamsem. A nyní jezdí v mistrovském voze," pokračoval Grosjean.
"Je to o jednom telefonátu a to nejlepší, co můžete udělat, je předvádět maximum na trati," dodal jednatřicetiletý pilot.
Probíhají mezi Grosjeanem a Ferrari nějaká vyjednávání? "Je brzy, vždyť není ani červenec. Kdo ví, jak to bude příští rok vypadat. Valtteri čeká na rozhodnutí Mercedesu, pak je tu Kimi. Co ten bude dělat? Všichni si mysleli, že bude pryč již v roce 2010 a on tu stále je. Je mu 37 let a odvádí slušnou práci. Pokud u nich bude volné místo, tak si myslím, že jsem v dobré pozici. Nemusí to ale nic znamenat."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.