Po závodě v Monaku se situace mezi fanoušky Ferrari vyostřila kvůli prapodivné zastávkové strategii, kdy Iceman přišel o první místo na úkor Vettela.
Do jaké míry se jednalo o týmovou režii, lze jen těžko odhadovat a každý si může udělat svůj obrázek dle dostupných komentářů hlavních aktérů či analýz časů.
Další otázkou pak je, zda byl Kimi odsunut na druhou kolej a jezdí se - lidově řečeno - na Vettela, který v současné době vede o 25 bodů před rivalem Hamiltonem.
Dle Kimiho to tak ale není: “Nic takového tu nemáme. Když ale dojde na body, tak je to normální. Jeden chlap má šanci a ten druhý ne. Je to jako v jakémkoliv jiném týmu, ve kterém jsem kdy byl. Nemám s tím žádný problém. Je to férová hra. Budeme bojovat, dokud to půjde, pokud ale budeme muset udělat něco jiného, tak to tak prostě bude.”
Iceman reagoval i na komentáře Lewise Hamiltona, který situaci u Ferrari považuje za učebnicovou týmovou režii: “Nevím, co on vlastně ví o tom, jak to jinde funguje. Mně je jedno, co si myslí. Víme, co děláme a někdy se takové věci prostě stávají. Nic neobvyklého. Jako vždy si každý můžeme závodit. Známe naše týmová pravidla a víme, co tým chce. Je to jednoduché. Jezdíme prostě naplno. Vždycky chcete porazit toho druhého, jeden ale vždy bude ten vepředu. Tentokrát to je tak, jak to prostě je.”
Na otázku, zda je Vettel týmovou jedničkou, Kimi odpověděl: “Ne, není. V této fázi sezóny to nedává žádný smysl, čeká nás ještě hodně závodů. Nechceme ztrácet energii tím, že budeme řešit, co si lidé myslí. Snažíme se na maximum, a jak jsem řekl, týmová pravidla jsou jasná."
Kimiho budoucnost“Já mám své plány vyřešené, ale nepotřebuji je tady s vámi sdílet,” řekl na tiskové konferenci sedmatřicetiletý Räikkönen, kterému letos u Ferrari vyprší kontrakt. “Není to vaše starost, stejně ale o tom budete psát. Nic se nemění. Lidé, kteří to potřebují vědět, se to dozví,” dodal Fin.
“Nemám žádný kontrakt pro další rok. Vždycky se ale objeví nějaké klepy. To, co se odehrálo v Monaku, nic nemění a nemá na moji smlouvu žádný vliv,” zakončil Iceman.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.