Ferrari má podle Tota Wolffa ve vývoji svého letošního monopostu oproti Mercedesu k dobru 16 týdnů.
Stáj z Maranella jasně ovládla i poslední víkend v Monaku, když do cíle dojela na 1. a 2. místě a v šampionátu konstruktérů o 17 bodů přeskočila Stříbrné šípy. Ty se stále trápí s nastavením svého vozu a s pneumatikami Pirelli, které Wolff označil za "italské tajemství," což se nelíbilo italskému dodavateli.
Sportovní ředitel Mercedesu nyní přidává další důvod, proč se Scuderia letos dostala před ně: "Dle našeho poznání zahájilo Ferrari vývoj svého vozu velmi brzy - už v prosinci 2015."
"U nás šlo o březen 2016. V té době už Ferrari soustředilo přes 50 % svých zdrojů na nové auto. Ferrari má zřejmě 16 týdnů náskok, a během takového období můžete nalézt přítlak odpovídající 4 až 5 desetinám," odhaluje Wolff.
Ferrari může mít nyní také taktickou výhodu, protože se dle podezření v padoku začalo brzy soustředit pouze na jednoho jezdce - na Sebastiana Vettela, byť stáj tato obvinění popírá. "Samozřejmě si tu otázku musíte položit, i když to neměli zapotřebí. Ale v první řadě jde očividně o zisk titulu," uvádí bývalý jezdec Alex Wurz.
V Itálii si všímají, jak byl Räikkönen po Velké ceně Monaka naštvaný: "Bylo to podobné, jako u Mercedesu s Lewisem Hamiltonem a s Nicem Rosbergem. Teď bude zajímavé sledovat, jak s tím Ferrari naloží. Kimi skoro nikdy neukázal emoce takovým způsobem, jak to učinil v Monaku."
Finskému jezdci vyprší smlouva na konci roku, ale i ve svých 37 letech bude podle La Gazzetty dello Sport chtít ještě pokračovat. "A bude to možné, pokud bude pokračovat tak, jako v Monaku, a nebude v týmu působit potíže." Zkousne Kimi roli týmové dvojky?
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.