Honda pořád nemůže nalézt ten správný recept na výkonný a spolehlivý motor. Začaly se tak objevovat spekulace, že by Woking přešel na pohonné jednotky od Mercedesu.
V současné době se navíc diskutuje o partnerské dohodě mezi japonskou automobilkou a Stříbrnými šípy, díky které by Honda mohla urychlit a zlepšit svůj vývoj. Proti tomuto spojenectví je ale například Force India jakožto zákaznický tým Daimleru.
Pokud by ale hypoteticky nastal scénář “A”, tedy případný přechod na pohonné jednotky Mercedes, nevýkonný ředitel stáje a bývalý pilot Niki Lauda by byl proti: ”Vetoval bych to, Dva roky zpět, jsem chtěl, abychom dodávali Red Bullu, dneska bych to neudělal. Musíme se spíše soustředit na náš duel s Ferrari, než abychom pomáhali dalším týmům,” řekl Lauda pro Auto Motor und Sport.
Samotný šéf stáje tuto možnost zavrhuje: “Pro Formuli 1 je důležité, aby tu Honda zůstala. Pevně věřím, že své problémy zvládnou,” okomentoval situaci Wolff.
Sportovní regulace FIA navíc říkají, že týmy musely oznámit změny dodavatelů motorů pro příští sezónu do 15. května. Tak učinil pouze Sauber, který z rok staré specifikace pohonné jednotky Ferrari přestoupí na Hondu, a stane se tak velmi pravděpodobně druhou stájí, která bude japonské stroje využívat.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.