Honda pořád nemůže nalézt ten správný recept na výkonný a spolehlivý motor. Začaly se tak objevovat spekulace, že by Woking přešel na pohonné jednotky od Mercedesu.
V současné době se navíc diskutuje o partnerské dohodě mezi japonskou automobilkou a Stříbrnými šípy, díky které by Honda mohla urychlit a zlepšit svůj vývoj. Proti tomuto spojenectví je ale například Force India jakožto zákaznický tým Daimleru.
Pokud by ale hypoteticky nastal scénář “A”, tedy případný přechod na pohonné jednotky Mercedes, nevýkonný ředitel stáje a bývalý pilot Niki Lauda by byl proti: ”Vetoval bych to, Dva roky zpět, jsem chtěl, abychom dodávali Red Bullu, dneska bych to neudělal. Musíme se spíše soustředit na náš duel s Ferrari, než abychom pomáhali dalším týmům,” řekl Lauda pro Auto Motor und Sport.
Samotný šéf stáje tuto možnost zavrhuje: “Pro Formuli 1 je důležité, aby tu Honda zůstala. Pevně věřím, že své problémy zvládnou,” okomentoval situaci Wolff.
Sportovní regulace FIA navíc říkají, že týmy musely oznámit změny dodavatelů motorů pro příští sezónu do 15. května. Tak učinil pouze Sauber, který z rok staré specifikace pohonné jednotky Ferrari přestoupí na Hondu, a stane se tak velmi pravděpodobně druhou stájí, která bude japonské stroje využívat.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.