Honda pořád nemůže nalézt ten správný recept na výkonný a spolehlivý motor. Začaly se tak objevovat spekulace, že by Woking přešel na pohonné jednotky od Mercedesu.
V současné době se navíc diskutuje o partnerské dohodě mezi japonskou automobilkou a Stříbrnými šípy, díky které by Honda mohla urychlit a zlepšit svůj vývoj. Proti tomuto spojenectví je ale například Force India jakožto zákaznický tým Daimleru.
Pokud by ale hypoteticky nastal scénář “A”, tedy případný přechod na pohonné jednotky Mercedes, nevýkonný ředitel stáje a bývalý pilot Niki Lauda by byl proti: ”Vetoval bych to, Dva roky zpět, jsem chtěl, abychom dodávali Red Bullu, dneska bych to neudělal. Musíme se spíše soustředit na náš duel s Ferrari, než abychom pomáhali dalším týmům,” řekl Lauda pro Auto Motor und Sport.
Samotný šéf stáje tuto možnost zavrhuje: “Pro Formuli 1 je důležité, aby tu Honda zůstala. Pevně věřím, že své problémy zvládnou,” okomentoval situaci Wolff.
Sportovní regulace FIA navíc říkají, že týmy musely oznámit změny dodavatelů motorů pro příští sezónu do 15. května. Tak učinil pouze Sauber, který z rok staré specifikace pohonné jednotky Ferrari přestoupí na Hondu, a stane se tak velmi pravděpodobně druhou stájí, která bude japonské stroje využívat.
Hollywoodská hvězda Brad Pitt usedl za volant monopostu Formule 1 od McLarenu – stalo se tak těsně před uvedením filmu F1 do kin, v němž herec ztvárňuje hlavní roli. Produkce tím pokračuje v nevídaném propojení filmového světa s vrcholovým motorsportem.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.