Fernando Alonso obsadil po technických problémech se zavěšením první den testů před závodem Indianapolis 500 devatenácté místo. Nejrychlejší byl jeho týmový kolega Marco Andretti.
Poté, co Španěl skončil na čele s časem 40,6074 s (průměrná rychlost 221,634 mph) úvodního dvouhodinového testu nováčků před 101. závodem 500 mil Indianapolis, následovala oficiální část se všemi piloty. V ní šlo o to, aby získal zkušenosti s jízdou v provozu mezi ostatními vozy.
Problém se zadním zavěšením však jeho program v hlavním tréninku zkrátil na pouhých 20 kol poté, co jich v nováčkovském testu urazil 36. "Měli jsme nějaké potíže se zadním zavěšením a nemohli jsme dokončit program, při kterém jsme ke konci dne plánovali jezdit trochu v provozu," potvrzuje Alonso.
Zklamání na něm ale nebylo znát: "Celkově však šlo o úžasný den. S autem jsem spokojenější než první den, protože jsem mohl pocítit některé změny v nastavení, které jsme plánovali pro dopoledne. Stále mi však v příštích dnech zbývá si zkusit jízdu v provozu, na to se v programu musím zaměřit o něco více. Ujel jsem ale dvě nebo tři kola za některými vozy, které vyjížděly z boxové uličky, a byla to zábava, takže se na to těším," pokračuje španělský pilot McLarenu - Hondy.
Den skončil na 19. příčce díky kolu, v němž jeho průměrná rychlost dosáhla 223,025 mil/h (358,85 km/h), poté, co dominoval zmíněnému dvouhodinovému testu nováčků. Nejlepší byl jeho týmový kolega Marco Andretti, který zvládl kolo průměrnou rychlostí 226,338 mil/h (364,18 km/h), čtvrté místo obsadil bývalý pilot F1 Sebastien Burdais, Juan-Pablo Montoya figuruje na 12. místě.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.