Eric Boullier stále věří, že Honda dosáhne brzy pokroků a jeho McLaren se tak bude moci znatelně zlepšit. Zatím patří k nejpomalejším týmům v letošním startovním poli Formule 1.
Britský tým poháněný Hondou je stále bez bodu, trápí se se spolehlivostí a výkonností své pohonné jednotky. Stoffel Vandoorne čelil penalizacím za výměnu nadlimitních komponent již ve čtvrtém závodu letošní sezóny, zatímco Fernando Alonso byl klasifikován pouze jednou na 14. místě.
Ale závodní ředitel Eric Boullier podle Sky Sports stále věří, že se ještě v průběhu letošní sezóny mohou hodně zlepšit: "Musíme ze sebe dostávat to nejlepší, než uvidíme ucelený obrázek. Honda na tom také pracuje a my se snažíme makat co nejtvrději, abychom zajistili to, že ztrátu stáhneme. Mám velkou víru v to, že na tom letos budeme mnohem lépe. Nevím přesně kdy, ale začínám v to silněji doufat."
Honda v poslední době zaměstnala známého odborníka na motory Maria Illiena či několika bývalých inženýrů Ferrari a Mercedesu, aby svou obrovskou ztrátu začala konečně stahovat. Vývoj a stavba nového motoru však trvá několik měsíců.
Šéf Hondy Jusuke Hasegawa však bližší detaily o novinkách či personálních posilách nechce komentovat, pouze uvedl, že Honda "dělá všechno," aby manko dohnala do příštího roku. "Spousta programů běží zároveň, takže se nějakých vylepšení dočkáme během několika závodů, kdy očekáváme, že určitou úroveň výkonnosti doženeme," objasňuje dále.
Výkonný ředitel McLarenu Zak Brown mezitím potvrdil, že se nechystají na ukončení partnerství s Hondou a návrat k motorům Mercedesu příští rok: "Žádný Mercedes za zády našeho vozu," vylučuje stručně. Japonská automobilka potvrdila pouze to, že od roku 2018 bude pohánět druhý tým - švýcarský Sauber.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.