Romain Grosjean si po víkendu pochvaloval zlepšení, které se svým brzdovým systémem dosáhlo Brembo, přesto však usiloval o to, aby jeho Haas vyzkoušel také konkurenční produkt. Jak hodnotil jeho včerejší testování?
Loni i v prvních dvou podnicích letošní sezóny si stěžoval na nekonzistentní chování brzd Brembo. To učinilo před Velkou cenou Bahrajnu úpravy na zakázku pro Haas a Grosjean si je pochvaloval, zlepšení bylo citelné a v závodě mu umožnilo jezdit blíže limitu.
V úterý testoval s brzdami Carbone Industrie a hodnotil: "Stále kolem nich máme hodně práce a uvidíme, jak na tom bude výkonnost, ale chovají se lépe než loni. Jinak to je celkem podobné. Musíme jen zjistit, jestli budou fungovat s veškerým našim mapováním."
Měl z nich o tolik lepší pocit, že by stálo na ně do příštího závodu přejít? "Myslím, že bychom je pro Rusko mohli nasadit. Vše je připraveno. Uděláme to ale pouze tehdy, pokud si budeme jistí, že v Rusku začneme bez potíží, jelikož si nemůžete dovolit přijít o první trénink a část druhého jen kvůli tomu, že nemáte to správné mapování. Dnes jsme nasbírali spoustu dat a myslím, že kluci na tom budou pracovat."
Klíčové budou dnešní jízdy, kdy za volant usedne Magnussen. Haas musí nové brzdy dostatečně poznat a spokojeni s nimi musí být také inženýři: "Na datech vidíme, že některé části jsou lepší. Od Číny jsme dostali některá vylepšení brzd Brembo a ty pak fungovaly mnohem lépe. Na ta vylepšení jsme ale museli rok a půl čekat," odhaluje Grosjean.
"Nyní jsme nasadily ty druhé. Lépe se mi moduluje konec brzdění, což mám rád. Pokud je dostaneme tam, kde je chceme mít, pak to bude dobré," pochvaluje si Francouz brzdy Carbone Industrie. Připouští však, že poslední pokrok Bremba jim rozhodování stěžuje.
"S Brembem máme základ. Víme, jak fungují. S těmi druhými jsme pracovali jedno odpoledne, ale to není moc. Zvládli jsme sedm či osm jízd. Chvíli to trvá, než změníte vyvážení brzd, mapování a dostanete je víceméně tam, kam chcete. Myslím, že Kevin bude ve středu pokračovat a pak se rozhodneme," dodává Grosjean.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.