 
            Podle Stoffela Vandoornea postavil letošní McLaren velmi dobré šasi, doplácí však na nedostatek výkonu motoru Hondy. V zatáčkách v Číně cítil, že je rychlejší než Felipe Massa s Williamsem.
Fernando Alonso se s McLarenem dlouho pohyboval na 7. příčce, než musel odstoupit kvůli problému s hnací poloosou. Vandoorne cíl také neviděl, s vozem však byl spokojený: "Auto se ovládá hodně dobře. Když jsem byl za Massovým Williamsem, tak jsem dokonce hlásil, že jsem v každé zatáčce rychlejší."
"Pocity z auta jsou velmi dobré a vylepšení, zdá se, fungují. Šasi se posouvá správným směrem - schází nám jen ta rychlost na rovinkách," pokračuje belgický mladík.
Na předjíždění však piloti s motorem Hondy, která se ve výkonnosti poklesla až na úrovně z roku 2015, můžou zatím zapomenout. "Útok? Naše maximální rychlost na rovinkách je pro závodění příliš nízká. Pro nás je to nemožné. Na začátku rovinky se podíváte do zrcátka a na konci je auto vedle vás. Urgentně potřebujeme vyšší výkon. Ani s DRS nedokážeme nikoho předjet," popisuje Vandoorne.
Za Alonsem v Číně opět zaostával, což vysvětluje slovy: "Inženýři říkají, že naše potenciální časy na kolo byly podobné. Rozdíl byl ale ve skupinách, v nichž jsme se nacházeli. Vpředu je tempo vyšší, ale vzad, kde jsem byl, ztrácíte čas, protože tam je více pomalejších aut."
Vandoorne už je s týmem v Bahrajnu, ale nečeká, že se jejich výkonnost bude od předchozích dvou podniků lišit. "Šlo teprve o druhý závod. Víme, že to s naším autem teď není snadné, ale pokusíme se o co nejlepší výkon a brzy dojde ke zlepšením. Zřejmě ale ne v Bahrajnu. Myslím, že to pro nás bude zase těžký víkend."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.