Podle Stoffela Vandoornea postavil letošní McLaren velmi dobré šasi, doplácí však na nedostatek výkonu motoru Hondy. V zatáčkách v Číně cítil, že je rychlejší než Felipe Massa s Williamsem.
Fernando Alonso se s McLarenem dlouho pohyboval na 7. příčce, než musel odstoupit kvůli problému s hnací poloosou. Vandoorne cíl také neviděl, s vozem však byl spokojený: "Auto se ovládá hodně dobře. Když jsem byl za Massovým Williamsem, tak jsem dokonce hlásil, že jsem v každé zatáčce rychlejší."
"Pocity z auta jsou velmi dobré a vylepšení, zdá se, fungují. Šasi se posouvá správným směrem - schází nám jen ta rychlost na rovinkách," pokračuje belgický mladík.
Na předjíždění však piloti s motorem Hondy, která se ve výkonnosti poklesla až na úrovně z roku 2015, můžou zatím zapomenout. "Útok? Naše maximální rychlost na rovinkách je pro závodění příliš nízká. Pro nás je to nemožné. Na začátku rovinky se podíváte do zrcátka a na konci je auto vedle vás. Urgentně potřebujeme vyšší výkon. Ani s DRS nedokážeme nikoho předjet," popisuje Vandoorne.
Za Alonsem v Číně opět zaostával, což vysvětluje slovy: "Inženýři říkají, že naše potenciální časy na kolo byly podobné. Rozdíl byl ale ve skupinách, v nichž jsme se nacházeli. Vpředu je tempo vyšší, ale vzad, kde jsem byl, ztrácíte čas, protože tam je více pomalejších aut."
Vandoorne už je s týmem v Bahrajnu, ale nečeká, že se jejich výkonnost bude od předchozích dvou podniků lišit. "Šlo teprve o druhý závod. Víme, že to s naším autem teď není snadné, ale pokusíme se o co nejlepší výkon a brzy dojde ke zlepšením. Zřejmě ale ne v Bahrajnu. Myslím, že to pro nás bude zase těžký víkend."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.