Současná ekonomická situace v Brazílii není zrovna nejlepší, o čemž jsme se mohli přesvědčit i během sledování letních OH. Stát teď vede kampaň, ve které chce získat finanční prostředky díky privatizaci. Hovoří se i o okruhu Interalgos.
Na Interlagu se od roku 1973 odjelo 34 velkých cen. V současné době má okruh smlouvu s F1 do roku 2020 a spekuluje se, zda bude spolupráce pokračovat. Na současné soupisce je pouze jeden Brazilec, a to Felipe Massa, který se s největší pravděpodobností v kokpitu formule 1 už moc dlouho neohřeje. Sám startosta Sao Paula již avizoval, že místo F1 může Brazílie hostit jiný podnik, fanouškům to prý vadit nebude, chtějí si jen užít auta.
Mezi starostou největší brazilské metropole a dnes již bývalým šéfem F1 Berniem Ecclestoneem prý ale proběhli již nějaké diskuze a vypadá to, že by současný čestný předseda FOM mohl okruh od města odkoupit.
Součástí případné dohody by ale prý měl být i závazek ohledně prodloužení smlouvy. Starosta Joao Doria by chtěl smlouvu až do roku 2030.
K celé situaci se vyjádřil i pilot Massa, který by nebyl proti. "Pokud by někdo chtěl koupit okruh na Interlagos a měl s ním nějaké dobré úmylsy, tak si myslím, že by to bylo dobré. Musíme ale počkat a doufat v to nejlepší. Bernie není ten typ chlapa, který kupuje věci, které ho nezajímají. To je pozitivní. Pokud má o okruh Bernie zájem, tak má moje požehnání."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.